Последние темы
Social bookmarking
Поместите адрес форума ZongShen групп на вашем сайте социальных закладок (social bookmarking)Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
+27
Timer
Kapral
Сергей Алексеевич
Сергей Zongshen
dima 125-32
PuPkin
miha100
Sjava
Steffan
МИХАЛЫЧ
voha04
viktan
Вольдэмар
V_Kempf
PETROVICH
vasilych
Леонид Шуляковский
LIK
Andriy_Nik
Dimen
DedMaksim
Автомото
Жека
Mark
komisar
Валодя
Mike_1
Участников: 31
Страница 8 из 9
Страница 8 из 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
Ото його першого й розібрав, потім розкував старго, протягнув нового, з'язавши їх ниткою разом і запресував назад звена в новому. Вже все зібрав, мотор шепче і мурчить, нічого вже не цока. На впускних ще раз поміняв сальники, з рідного ремкомплекту виявилися повним лайном і стерлись одразу, того й каптіло.Як-ще не розібрав нового ланцюга
Sambrano- Количество сообщений : 228
Географическое положение : Earth
Байк : zongshen zs125-32
Дата регистрации : 2013-07-08
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
Прогрів сьогодні мотор після дводенного простою, диму не було. Коротше не ставте китайскі сальники клапанів "NJK" - гівно, хоча вони наче і оригінальні зонгівські, мабуть мають термін придатності...
Другий раз міняв вже на такого плану, з оптяжками зверху і знизу
Другий раз міняв вже на такого плану, з оптяжками зверху і знизу
Sambrano- Количество сообщений : 228
Географическое положение : Earth
Байк : zongshen zs125-32
Дата регистрации : 2013-07-08
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
В моєму, такі з пружинками, задубіли після 10 000км. Про це писав...Sambrano пишет:Прогрів сьогодні мотор після дводенного простою, диму не було. Коротше не ставте китайскі сальники клапанів "NJK" - гівно, хоча вони наче і оригінальні зонгівські, мабуть мають термін придатності...
Можливо вони також різняться в якості гуми...
Andriy_Nik- Количество сообщений : 1084
Возраст : 54
Географическое положение : м.Київ, Лівий беріг
Байк : Zongshen ZS 125-32
Тел. : (097) 740-сорок-32
Дата регистрации : 2009-11-10
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
Ну хоч не одразу, бо рідний ремкомплект каптів зразу після зборки. Коли завів то грішив, шо може просто масло накапало на поршень і в колектор трохи насмоктало, коли колупав голову і тепер вигора. Але коли воно не пропало через тиждень, то то вже шось не то. Поміняв все шо міг помінять - на випускних, потом прокладку під головою, тепер по 2гому кругу на впускних. Стан їх був візуально як у старих(тільки старі не каптіли), в плані діаметру отвору під ніжку клапана - просто стерлись, очевидно зразу, видно всохли ще лежачи на складі, а може й були такі фігові з заводу...Andriy_Nik пишет:В моєму, такі з пружинками, задубіли після 10 000км. Про це писав... Можливо вони також різняться в якості гуми...
Sambrano- Количество сообщений : 228
Географическое положение : Earth
Байк : zongshen zs125-32
Дата регистрации : 2013-07-08
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
Таньці навколо голови нічого врешті решт не дали. 2 раза міняв сальніки клапанів. Всеодно каптить при прогріві. Може в самі голові які ушкодження після того як там клапана подробили(повело геометрію, або мікротріщина яка десь). Останній раз спеціально розбирав після простою, щоб побачить потьоки мастила на поршень, але таких не було. Жав на клапана, але з під них теж нічого не капало - знач в камері на тарільці клапану масло не збиралось. Промазав прокладку під головою (може всетаки з під неї смокче) але уп'ять мимо... Зараз лью більш густе масло 20в50, чоперне - хоч з під датчика передач не так підтікать буде (там кріплення пошкоджено). А так наче їзде, приблизно 2500км вже є в цьому сезоні.
Andriy_Nik, ти казав, що уже міняв пару раз колінвали. В тебе часом старих не залишилось? Хотів попросити, якщо зможеш, обмірять їх (діаметр щік, довжина пальці, відстань від шестерні до щоки і тд...) і фоток зробить, щоб знать який він вигляд має, вдруг шо на очі попадеться сохоже, хочаб від того ж кусонга чи якого китайця...
Andriy_Nik, ти казав, що уже міняв пару раз колінвали. В тебе часом старих не залишилось? Хотів попросити, якщо зможеш, обмірять їх (діаметр щік, довжина пальці, відстань від шестерні до щоки і тд...) і фоток зробить, щоб знать який він вигляд має, вдруг шо на очі попадеться сохоже, хочаб від того ж кусонга чи якого китайця...
Sambrano- Количество сообщений : 228
Географическое положение : Earth
Байк : zongshen zs125-32
Дата регистрации : 2013-07-08
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
Може кому цікаво. Значить сальники клапанів какашками я поливав мабуть дарма. Так як їх заміна і заміна прокладки під головою проблему жору мастила не вирішила. Накатав 3,5тис км коптячи як іжак. Нарешті витрата масла за моїми підрахунками пішла літр в вихлопну на 1000км, а пробний замір компресії показав 6 з 11 і я наважився на радикальний хід - віддав циліндр на розточку під ремонтний поршень. Сьогодні катнув 30км, не каптіло ні при прогріві ні при їзді. Мубать то було таки воно.
Поршень поставив такий самий як і попередній, з якогось двух клапанного китайця, тільки вже 1го ремонту на 57,65мм. Звісно знову напильником доточив пази під мої 4 клапани.
Моя теорія: Рідний поршень за 20тис відомих мені км виточив в циліндрі овал, кільця на поршні відповідно теж сточились під овал. Коли поставив новий поршень і нові кругі кільця, в овал вони очевидно ніяк не стали і в циліндир смоктало масло прямо з картера, поки насос не розганяв його по системі. Тому після довгого прогріву дим трохи стихав. Розточка вилікувала овал в цилиндрі і новий ремонтний поршень з новими круглими кільцями вже нормально стали в круглий циліндр.
Поршень поставив такий самий як і попередній, з якогось двух клапанного китайця, тільки вже 1го ремонту на 57,65мм. Звісно знову напильником доточив пази під мої 4 клапани.
Моя теорія: Рідний поршень за 20тис відомих мені км виточив в циліндрі овал, кільця на поршні відповідно теж сточились під овал. Коли поставив новий поршень і нові кругі кільця, в овал вони очевидно ніяк не стали і в циліндир смоктало масло прямо з картера, поки насос не розганяв його по системі. Тому після довгого прогріву дим трохи стихав. Розточка вилікувала овал в цилиндрі і новий ремонтний поршень з новими круглими кільцями вже нормально стали в круглий циліндр.
Sambrano- Количество сообщений : 228
Географическое положение : Earth
Байк : zongshen zs125-32
Дата регистрации : 2013-07-08
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
Sambrano пишет:...Поршень поставив такий самий як і попередній, з якогось двух клапанного китайця, тільки вже 1го ремонту на 57,65мм. Звісно знову напильником доточив пази під мої 4 клапани.
...Давно вже не дописував по темі...
Добавлю про аналогії, але дещо свої.
Пару сезонів тому стикнувся з аналогічною проблемою. Виявилось, що новий поршень - в зоні недосяжності.
Цієї зими замовив приблизно-підходящий ремонтний з "Suzuki VECSTAR AN150 STD-57,50mm" (https://motokvartal.com.ua/product_27168.html). Циліндр не розточував. Трошки циліндр доопрацював - намотав на деревяний держак наждачку і вручну (навхрест) зробив невеличкий хон на поверхні циліндру. Поршня доробив - дофрезерував чотиріі виточки під клапана. Поршя встановлював -як книга пише (на FX-125).
Звертаю увагу на розташування замків кілець. Вони (замки) мають бути розташовані приблизно під 120 градусів одне-від-одного. (так книга на FX-125 пише). Двигун працює.
Пробіг вже склав приблизно з 2500км. Є деякі враження. Двигун масло брати перестав. Так на "угар" долив грам зі 100, і майже все... З недоліків - збільшилась камера згорання і по іншому себе веде двигун на холостих. Є деяке запізнення з реакцією на ручку газу, "але то таке"...
З "95-го" бензину перейшов на "92-гий". Іноді змішую 50% на 50%. Витрати палива нібито не збільшились. Максималку не перевіряв. Сотню біжить - і добре. Десь так...
Andriy_Nik- Количество сообщений : 1084
Возраст : 54
Географическое положение : м.Київ, Лівий беріг
Байк : Zongshen ZS 125-32
Тел. : (097) 740-сорок-32
Дата регистрации : 2009-11-10
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
Sambrano пишет:...Andriy_Nik, ти казав, що уже міняв пару раз колінвали. В тебе часом старих не залишилось? Хотів попросити, якщо зможеш, обмірять їх (діаметр щік, довжина пальці, відстань від шестерні до щоки і тд...) і фоток зробить, щоб знать який він вигляд має, вдруг шо на очі попадеться сохоже, хочаб від того ж кусонга чи якого китайця...
Пізніше постараюсь викласти інформацію по колінвалу...
Andriy_Nik- Количество сообщений : 1084
Возраст : 54
Географическое положение : м.Київ, Лівий беріг
Байк : Zongshen ZS 125-32
Тел. : (097) 740-сорок-32
Дата регистрации : 2009-11-10
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
Маю вже 500км на другому новому поршні. Знов почав каптіти при прогріві, але вже не так відверто, як було, і масла кожні 2 дні доливать не треба. Але думаю, що міняти його(масло) тепер всеодно потрібно частіше. Мабуть голову або навправляючі клапанів, після випадку, десь таки повело і всеодно з відусіль потроху смокче. Але їздити можна. В звязку з чим в серйоз думаю перейти на автомобільне мастило - без напису "мото" воно в 2 рази дешевше. Якусь найпростішу, найдешевшу мінералку (Lotos 15w-40?), шоб поменьше сучасної хімії в ній.
Перед тим як робити розточку міряв компресію - 6. Зразу після розточки (100км пробігу), заїжжав поміряти - 8. Як мені говорив попередній власник, коли я купляв, було 11. На СТО 2 роки тому міряли казали "добра", але цифр я не уточнював, міряли без мене. Ну 8, бог з ним, головне, що їзде. Я й не розраховував, що з неоригінальним поршнем, який нижче на 2мм та щей допиляний болгаркою, у мене буде паспортна компресія.
Купив б\у натяжчик ланьцюга ГРМ від hyosung gt650, не пам'ятаю лівий чи правий, та думаю й не важливо. Якість порівняно з нашим на голову вища. В хюсовському стоїть пружина "лента", а у нас тоненька проволочна. Закручувать трохи не зручно через специфічну форму корпусу - хюсовський натяжчик масивніший. Зробив 3 прокладки(можна було шайби підкласти), бо бовти до кінця не закручувались на міліметр - самі вуха під бовти у хюса тоньші ніж у нас. На старому натяжчику кожні 200км треба було знімати кришку і виставляти розпредвали - натяжчик скручувало назад натягом цепу і зірки перескакували. На "новому" мотор затих повністю, стою на світофорі і в шоломі на холостих здається, що він заглох, аж такий контраст з тим шо було.
На фото хюсовський в моторі і наш оригінальний в руці(з права)
Перед тим як робити розточку міряв компресію - 6. Зразу після розточки (100км пробігу), заїжжав поміряти - 8. Як мені говорив попередній власник, коли я купляв, було 11. На СТО 2 роки тому міряли казали "добра", але цифр я не уточнював, міряли без мене. Ну 8, бог з ним, головне, що їзде. Я й не розраховував, що з неоригінальним поршнем, який нижче на 2мм та щей допиляний болгаркою, у мене буде паспортна компресія.
Купив б\у натяжчик ланьцюга ГРМ від hyosung gt650, не пам'ятаю лівий чи правий, та думаю й не важливо. Якість порівняно з нашим на голову вища. В хюсовському стоїть пружина "лента", а у нас тоненька проволочна. Закручувать трохи не зручно через специфічну форму корпусу - хюсовський натяжчик масивніший. Зробив 3 прокладки(можна було шайби підкласти), бо бовти до кінця не закручувались на міліметр - самі вуха під бовти у хюса тоньші ніж у нас. На старому натяжчику кожні 200км треба було знімати кришку і виставляти розпредвали - натяжчик скручувало назад натягом цепу і зірки перескакували. На "новому" мотор затих повністю, стою на світофорі і в шоломі на холостих здається, що він заглох, аж такий контраст з тим шо було.
На фото хюсовський в моторі і наш оригінальний в руці(з права)
Sambrano- Количество сообщений : 228
Географическое положение : Earth
Байк : zongshen zs125-32
Дата регистрации : 2013-07-08
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
Залив таки сьогодні Lotos 15w-40 мінеральне автомобільне, катнув 100км. Боявся, що буде вести щеплення(основна причина чому не льють авто масло в мото), нічого не вело, щеплення працювало як і раніше.
Щодо запізнення на ручку газу, у мене воно завжди було, то наш китайський краб(який нагло намагаються замаскувати під японьський). Я змирився з глюками, затупами і зависанням холостих на різних оборотах. Доки вони не критичні буду їздити, а як краб розсипеться раніше мотора, то просто приколхожу якийсь другий.
Щодо запізнення на ручку газу, у мене воно завжди було, то наш китайський краб(який нагло намагаються замаскувати під японьський). Я змирився з глюками, затупами і зависанням холостих на різних оборотах. Доки вони не критичні буду їздити, а як краб розсипеться раніше мотора, то просто приколхожу якийсь другий.
Sambrano- Количество сообщений : 228
Географическое положение : Earth
Байк : zongshen zs125-32
Дата регистрации : 2013-07-08
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
На минералке ничего вести не будет. Оно настолько дешевое что него не льют специальные антифрикционные присадки, которые уменьшают трение в автомобильных двигателях. От этих присадок и буксует мото-сцепление. Непонятно правда зачем ты это сделал? В целях экономии? По моему она крайне сомнительна.
dochina- Количество сообщений : 6092
Географическое положение : Харьков
Байк : Zongshen ZS200GY-3, Honda NX650 Dominator
Тел. : 0968618808 Дмитрий
Дата регистрации : 2009-10-26
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
Собстно на то и ращитывал. Економия весьма существенная, если учесть жор масла и послеремонтную обкатку поршневой. У меня уже ушло 8 литров, пока я его доводил до ума. Учитывая что масло теперь еще и подливать придется и менять чаще, мото масло весьма дорого обходится - 600грн 4л мото против 300грн 4л авто. Ежжу почти каждый день 50-100км.На минералке ничего вести не будет. Оно настолько дешевое что него не льют специальные антифрикционные присадки
Sambrano- Количество сообщений : 228
Географическое положение : Earth
Байк : zongshen zs125-32
Дата регистрации : 2013-07-08
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
Підкажіть де можна купити поршневий комплект, обшукав все ніде не можу знайти
Сергей Zongshen- Количество сообщений : 23
Возраст : 38
Географическое положение : Житомирська обл. м Новоград-Волинський
Байк : Zongshen zs 125-32
Тел. : 0936122993
Дата регистрации : 2013-01-25
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
Тебе тільки поршні цікавлять, чи циліндр з поршнем?
Якщо тільки поршень то я брав від 150 кубового мотору gy6 (отакий (тікишо в гуглі найшов)
scooter.rv.ua/pulty-upravleniya/562-gy6-150cc-157qmj-std-porschen-tnt.html але не в цьому магазині, тому уточнюй розмір) і виточував пази під клапана в самому поршні. Ступінь стиснення буде менше нашого номіналу, бо поршень на 2мм коротший. я наїздив 3000 на нульвому (57,4мм), потом розточив цилінгдра під такий самий ремонтний поршень (57,65мм) і теж зробив ще 3000км вже на ньому.
Може АндрійНік ще відпише, який він поставив, як я зрозумів з таким самим колхозом.
1 в 1 на наш мотор поршнів немає.
Якщо тільки поршень то я брав від 150 кубового мотору gy6 (отакий (тікишо в гуглі найшов)
scooter.rv.ua/pulty-upravleniya/562-gy6-150cc-157qmj-std-porschen-tnt.html але не в цьому магазині, тому уточнюй розмір) і виточував пази під клапана в самому поршні. Ступінь стиснення буде менше нашого номіналу, бо поршень на 2мм коротший. я наїздив 3000 на нульвому (57,4мм), потом розточив цилінгдра під такий самий ремонтний поршень (57,65мм) і теж зробив ще 3000км вже на ньому.
Може АндрійНік ще відпише, який він поставив, як я зрозумів з таким самим колхозом.
1 в 1 на наш мотор поршнів немає.
Sambrano- Количество сообщений : 228
Географическое положение : Earth
Байк : zongshen zs125-32
Дата регистрации : 2013-07-08
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
Хотілось і клапанці поміняти але де взяти. А розмір 57.4 бо я точно не знаю а прокладку де брали. Що взагалі міняли разом з поршневою
Сергей Zongshen- Количество сообщений : 23
Возраст : 38
Географическое положение : Житомирська обл. м Новоград-Волинський
Байк : Zongshen zs 125-32
Тел. : 0936122993
Дата регистрации : 2013-01-25
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
Якій розмір поршня і де купляли поршень прокладки сальникиSambrano пишет:Таки підійшла, спасибі. Надів нового поршня від 150 кубового китайця
Хотілось і клапанці поміняти але де взяти. А розмір 57.4 бо я точно не знаю а прокладку де брали. Що взагалі міняли разом з поршневоюSambrano пишет:Тебе тільки поршні цікавлять, чи циліндр з поршнем?.
Сергей Zongshen- Количество сообщений : 23
Возраст : 38
Географическое положение : Житомирська обл. м Новоград-Волинський
Байк : Zongshen zs 125-32
Тел. : 0936122993
Дата регистрации : 2013-01-25
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
Значить клапана підходять такі від Хюсонга
power-moto.com.ua/klapan-vpusknoj-gtgv250r
power-moto.com.ua/klapan-vypusknoj-gtgv250r
Ланьцюг грм теж брав від хюсонга такий
power-moto.com.ua/tsep-grm-hyosung-rx125sm-gt250
але якість мені не подобається, хоч там і написано джапан, я думаю якщо знайти ДІД буде не набагато дорожче.
Прокладку купляв таку
power-moto.com.ua/prokladka-golovki-tsilindra-hyosung-rt125d-rx125d-rx125sm
але зараз я собі назад поставив стару яка й була.
За поршень я вже писав вище, То поширений поршень і має бути чи не в кожному магазині з китайськими запчастинами. Он АндрійНік вище пише, що китайський від сузукі собі колхозив з хонінговкою циліндра під розмір
motokvartal.com.ua/product_27168.html
З клапанами і тд ссилки на магаз я в гуглі знайшов для прикладу, тому треба уточнювать ціну і наявність. Сам я брав все те за кордоном (мені на той момент так було простіше).
Он ще один магазин з запами для Хюса
motoepc.com.ua/index.php?categoryID=78
алеж зновуж таки треба дзвонити і уточнювати.
Натяжчик ГРМ я собі з розборки(на olx) купив від 650 хюсонга спорта.
Сальники клапанів просто в одному з мото ларьків були, можна попита в мотомагазах, 4,5мм помоєму під діаметр ніжки клапана. Я з картинкою роздрукованою прийшов, сказав діаметр, мені з коробки в шугляді й достали. Видно такі й на других китайця чи японьських скутерах стоять. З регулюючими зазор клапанів шайбами було так само, там 7,5мм діаметр.
А який в тебе вже пробіг? В мене вже десь 26 з половиною тисяч.
power-moto.com.ua/klapan-vpusknoj-gtgv250r
power-moto.com.ua/klapan-vypusknoj-gtgv250r
Ланьцюг грм теж брав від хюсонга такий
power-moto.com.ua/tsep-grm-hyosung-rx125sm-gt250
але якість мені не подобається, хоч там і написано джапан, я думаю якщо знайти ДІД буде не набагато дорожче.
Прокладку купляв таку
power-moto.com.ua/prokladka-golovki-tsilindra-hyosung-rt125d-rx125d-rx125sm
але зараз я собі назад поставив стару яка й була.
За поршень я вже писав вище, То поширений поршень і має бути чи не в кожному магазині з китайськими запчастинами. Он АндрійНік вище пише, що китайський від сузукі собі колхозив з хонінговкою циліндра під розмір
motokvartal.com.ua/product_27168.html
З клапанами і тд ссилки на магаз я в гуглі знайшов для прикладу, тому треба уточнювать ціну і наявність. Сам я брав все те за кордоном (мені на той момент так було простіше).
Он ще один магазин з запами для Хюса
motoepc.com.ua/index.php?categoryID=78
алеж зновуж таки треба дзвонити і уточнювати.
Натяжчик ГРМ я собі з розборки(на olx) купив від 650 хюсонга спорта.
Сальники клапанів просто в одному з мото ларьків були, можна попита в мотомагазах, 4,5мм помоєму під діаметр ніжки клапана. Я з картинкою роздрукованою прийшов, сказав діаметр, мені з коробки в шугляді й достали. Видно такі й на других китайця чи японьських скутерах стоять. З регулюючими зазор клапанів шайбами було так само, там 7,5мм діаметр.
А який в тебе вже пробіг? В мене вже десь 26 з половиною тисяч.
Sambrano- Количество сообщений : 228
Географическое положение : Earth
Байк : zongshen zs125-32
Дата регистрации : 2013-07-08
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
Знову за дурною головою і ногам нема спокою. Коротше вчора пропала компресія і я пхав свого лупака 10км до гаражу. Розборка показала, що побились впусні(знову) сідла\клапана. В понеділок понесу в майстерню хай притруть заново. Є підозра на невеликий люфт в направляючих і можливо через те їло масло, але наче люфт незначний (кілька десятих мм.), всеодно з ним мабуть нічого не зроблю (де і з чого нові направляючі брать?).
Пробіг з попереднього ремонту клапанів(на початку року) 7000км. загальний пробіг мота приблизно 27000км .
Andriy_Nik, може знаєш які зазори(на тому стику\розрізі) в поршневих кільцях повинні бути, що там в книгах пишуть? Хочу перевірити раз вже розібрав, може ті китайські кільця теж помінять на свіжіші. То від китайського скутера, там 10тис км вже поважним віком вважається, а я тут вже третину за 2 місяців вибрав. Не дуже перекнлива вобшем у них якіть, нажаль інших підібрать нема від чого, спасибі китайцям шо хоть вони є.
Пробіг з попереднього ремонту клапанів(на початку року) 7000км. загальний пробіг мота приблизно 27000км .
Andriy_Nik, може знаєш які зазори(на тому стику\розрізі) в поршневих кільцях повинні бути, що там в книгах пишуть? Хочу перевірити раз вже розібрав, може ті китайські кільця теж помінять на свіжіші. То від китайського скутера, там 10тис км вже поважним віком вважається, а я тут вже третину за 2 місяців вибрав. Не дуже перекнлива вобшем у них якіть, нажаль інших підібрать нема від чого, спасибі китайцям шо хоть вони є.
Sambrano- Количество сообщений : 228
Географическое положение : Earth
Байк : zongshen zs125-32
Дата регистрации : 2013-07-08
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
Sambrano пишет: Andriy_Nik, може знаєш які зазори(на тому стику\розрізі) в поршневих кільцях повинні бути, що там в книгах пишуть? Хочу перевірити раз вже розібрав, може ті китайські кільця теж помінять на свіжіші. То від китайського скутера, там 10тис км вже поважним віком вважається, а я тут вже третину за 2 місяців вибрав. Не дуже перекнлива вобшем у них якіть, нажаль інших підібрать нема від чого, спасибі китайцям шо хоть вони є.
Не наїзжай на китайців - вони непогану якість ро6лять за свою ціну.(це я так думаю). В Одесі в "ВЕЛОМОТО" купив кільця з розмірами 57,4(+0,25); 57,4(+0,5) по ціні в 1.5$ за комплект. Один комплект встановив. (правда зазори трохи підігнав надфілем до розміру 0,15мм). Пробіг на цьому комплекті 12 000 км. Зазор став 0,31мм. От і хто скаже про погану якість китайських запчастин? Я не скажу.
Новий поршень, що доро6ляв, встановлював з рідними кільцями. Вимірював зазори в замках - в межах 0,1 - 0,13 мм (компресійні і маслоз'ємні кільця).
По зазорах замків компресійних кілець скажу наступне - 0,15 - 0,45 мм (limit 0.5 mm). Вимірюється щупом, коли кільце вставлене в гільзу циліндра.
P.S. Можу на Е-male (на електронну адресу) вислати мануал на (ZS125-32) + (Suzuki_FXR 150 Service manual) в pdf. форматі. Що-правда розмір файлів 20 МГб і 90 МГб.
Andriy_Nik- Количество сообщений : 1084
Возраст : 54
Географическое положение : м.Київ, Лівий беріг
Байк : Zongshen ZS 125-32
Тел. : (097) 740-сорок-32
Дата регистрации : 2009-11-10
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
[quote="Sambrano"]Значить клапана підходять такі від Хюсонга
power-moto.com.ua/klapan-vpusknoj-gtgv250r
power-moto.com.ua/klapan-vypusknoj-gtgv250r
Ланьцюг грм теж брав від хюсонга такий
power-moto.com.ua/tsep-grm-hyosung-rx125sm-gt250
але якість мені не подобається, хоч там і написано джапан, я думаю якщо знайти ДІД буде не набагато дорожче.
Прокладку купляв таку
power-moto.com.ua/prokladka-golovki-tsilindra-hyosung-rt125d-rx125d-rx125sm
але зараз я собі назад поставив стару яка й була.
За поршень я вже писав вище, То поширений поршень і має бути чи не в кожному магазині з китайськими запчастинами. Он АндрійНік вище пише, що китайський від сузукі собі колхозив з хонінговкою циліндра під розмір
motokvartal.com.ua/product_27168.html
З клапанами і тд ссилки на магаз я в гуглі знайшов для прикладу, тому треба уточнювать ціну і наявність. Сам я брав все те за кордоном (мені на той момент так було простіше).
Он ще один магазин з запами для Хюса
motoepc.com.ua/index.php?categoryID=78
алеж зновуж таки треба дзвонити і уточнювати.
Натяжчик ГРМ я собі з розборки(на olx) купив від 650 хюсонга спорта.
Сальники клапанів просто в одному з мото ларьків були, можна попита в мотомагазах, 4,5мм помоєму під діаметр ніжки клапана. Я з картинкою роздрукованою прийшов, сказав діаметр, мені з коробки в шугляді й достали. Видно такі й на других китайця чи японьських скутерах стоять. З регулюючими зазор клапанів шайбами було так само, там 7,5мм діаметр.
А який в тебе вже пробіг? В мене вже десь 26 з половиною тисяч.[/quot
Пробіг десь 13000 але погано заводитись почав і тяга слабенька
power-moto.com.ua/klapan-vpusknoj-gtgv250r
power-moto.com.ua/klapan-vypusknoj-gtgv250r
Ланьцюг грм теж брав від хюсонга такий
power-moto.com.ua/tsep-grm-hyosung-rx125sm-gt250
але якість мені не подобається, хоч там і написано джапан, я думаю якщо знайти ДІД буде не набагато дорожче.
Прокладку купляв таку
power-moto.com.ua/prokladka-golovki-tsilindra-hyosung-rt125d-rx125d-rx125sm
але зараз я собі назад поставив стару яка й була.
За поршень я вже писав вище, То поширений поршень і має бути чи не в кожному магазині з китайськими запчастинами. Он АндрійНік вище пише, що китайський від сузукі собі колхозив з хонінговкою циліндра під розмір
motokvartal.com.ua/product_27168.html
З клапанами і тд ссилки на магаз я в гуглі знайшов для прикладу, тому треба уточнювать ціну і наявність. Сам я брав все те за кордоном (мені на той момент так було простіше).
Он ще один магазин з запами для Хюса
motoepc.com.ua/index.php?categoryID=78
алеж зновуж таки треба дзвонити і уточнювати.
Натяжчик ГРМ я собі з розборки(на olx) купив від 650 хюсонга спорта.
Сальники клапанів просто в одному з мото ларьків були, можна попита в мотомагазах, 4,5мм помоєму під діаметр ніжки клапана. Я з картинкою роздрукованою прийшов, сказав діаметр, мені з коробки в шугляді й достали. Видно такі й на других китайця чи японьських скутерах стоять. З регулюючими зазор клапанів шайбами було так само, там 7,5мм діаметр.
А який в тебе вже пробіг? В мене вже десь 26 з половиною тисяч.[/quot
Пробіг десь 13000 але погано заводитись почав і тяга слабенька
Сергей Zongshen- Количество сообщений : 23
Возраст : 38
Географическое положение : Житомирська обл. м Новоград-Волинський
Байк : Zongshen zs 125-32
Тел. : 0936122993
Дата регистрации : 2013-01-25
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
Тут є Сервіс-мануал на FXR-150. Це не наш мот, але загальні підходи пояснені добре.
http://www.mediafire.com/download/s78y7t9jm47wrwz/FXR+150+Service+manual.pdf
http://www.mediafire.com/download/s78y7t9jm47wrwz/FXR+150+Service+manual.pdf
Andriy_Nik- Количество сообщений : 1084
Возраст : 54
Географическое положение : м.Київ, Лівий беріг
Байк : Zongshen ZS 125-32
Тел. : (097) 740-сорок-32
Дата регистрации : 2009-11-10
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
Попередній раз коли лазив в мотор (шукав чого димить) зазор був десь 0,35 чи 0,45, вже не памятаю. Мені здалося шо то багато, того й питав.По зазорах замків компресійних кілець скажу наступне - 0,15 - 0,45 мм (limit 0.5 mm). Вимірюється щупом, коли кільце вставлене в гільзу циліндра.
Знову купив нові клапана, попередні виявились трохи криві, погнуло, одразу не видно - токарь в станок поставив і крутнув, було відно "бій" в сторону на тарілках. Чого так, на думку спада хіба шо васна дурість, але то було місяці 3 тому на старому натяжчику грм, чого гикнулися тільки зараз... Було дуже жарко, може мотор перегрів і іх таки повело більше і компресія зовсім пропала, на думку приходить тільки це.
"Оригінальний" ланцюг Хюсонга "маде ін джапан" розтягнувся. Сарказм, вище я вже писав своє "невисоке" враження про їх якість "з коробки". На шестернях сидить нормально(не тягнеться як старий), але натяжчик витягнувся на максимум. Буду дивитись шось друге на заміну... Може йому помогли вали грм, а конкретно зірки на валах високої китайської точності виконання - коли запускав мотор без клапанної кришки на око видно незначний "бій" зірок відносно осі симетрії... Але таки зоставлю китайців в спокою, всетаки корчу вже трохи менше 10-ти років(а роки то летять ) і зараз то напевно китайці в рази кращі.
Буду дойопувться до корейців.
Якість нових оригінальних(хюсонговських) клапанів мене скажімо теж не вразила. Може то вони так "пофарбовані", але мені здалося, що матеріал трохи не однорідний - були більш темніші місця на "краях-конусу" тарілки, нажаль фото не додумався зробити. Може я став більш вимогливий і дуже придираюсь, але коли хтось казав "Корейці то такі Китайці(якість), які думають шо вони Японці(ціна)", мабуть шось в тому є...
Коли збирав голову, то витягнув сальники клапанів, а потім поставив їх назад, але вже так нормально їх запхав, придавивши зверху металічним бовтом, щоб напевно в пази повністю сіли. Зараз 100км проїхав, поки не димить і масло з картеру наче нікуди не ділось в помітній кількості, буду спостерігати. Катаюсь далі...
Sambrano- Количество сообщений : 228
Географическое положение : Earth
Байк : zongshen zs125-32
Дата регистрации : 2013-07-08
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
Схоже з ланцюгом я погарячкував. Ні, він дійсно трохи потягнувся, але вчорашня ревізія (позаглядав не відкручуючи і не знімаючи вали) показала, що банально кіньчилась направляюча зі сторони натяжчика, ланцюг часом попада між нею і стінкою. Прямо зранку перед виїздом зробив лютий колхоз тюнінг з гімна і палок, щоб та направляюча ще походила, сьогодні 140 км походила, але все одно треба мінять, бо одного разу стрельне.
Ну власне питання в студію (не на мільйон але дуже актуальне), від якого мотору підходять направляючі ланцюга грм?
Ну власне питання в студію (не на мільйон але дуже актуальне), від якого мотору підходять направляючі ланцюга грм?
Sambrano- Количество сообщений : 228
Географическое положение : Earth
Байк : zongshen zs125-32
Дата регистрации : 2013-07-08
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
Седне покрутил еще, посмотрел... короче цепь грм тоже нужно опять менять. Я еще когда самый первый раз залез в мотор, заметил запилы на стенках головки от еще родной цепи предыдущего владельца, не предал этому значения. Походу у меня вылез, я б это назвал заводской брак, но учитывая года не первой свежести и что это китай, то наверно так и должно быть, болячка вылезает на больших пробегах. Цепь убивается биениями на распредвалах, их видно по биению на направляющей цепи.
Если кому интересно ДИД цепь на наш мотор маркируется SCA0409SV или SCR0409 SV (усиленная) 124 звена.
Вот, кому интересно, нашел каталог цепей грм ДИД, нашу искать для HYOSUNG GV250
http://motofactory.pl/public/Katalogi-motofactory/DID%20Rozrzad.pdf
Поскольку запчастей на наш мотор уже куй и поменять ниче нельзя, то я себе буду брать дешевые китайские аналоги и просто менять "по регламенту" например каждые 5000км.
Если кому интересно ДИД цепь на наш мотор маркируется SCA0409SV или SCR0409 SV (усиленная) 124 звена.
Вот, кому интересно, нашел каталог цепей грм ДИД, нашу искать для HYOSUNG GV250
http://motofactory.pl/public/Katalogi-motofactory/DID%20Rozrzad.pdf
Поскольку запчастей на наш мотор уже куй и поменять ниче нельзя, то я себе буду брать дешевые китайские аналоги и просто менять "по регламенту" например каждые 5000км.
Sambrano- Количество сообщений : 228
Географическое положение : Earth
Байк : zongshen zs125-32
Дата регистрации : 2013-07-08
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
Andriy_Nik, не памятаєш, на гайці на колінвалі, та шо магнето трима, права чи ліва різьба? Ніяк не можу відкрутити.
Sambrano- Количество сообщений : 228
Географическое положение : Earth
Байк : zongshen zs125-32
Дата регистрации : 2013-07-08
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
Гайка має звичайну праву різьбу. Але втримати її проблематично. Десь згадується на магнето накидний з'ємник... Я відкручував, як знята голова, то стопорив колінвал дерев'яною ручкою молотка - між стінкою картера і шатуном. Саме магнето знімається своїм з'ємником: різьба внутрішня М28х0,75 + болт М12..Sambrano пишет:Andriy_Nik, не памятаєш, на гайці на колінвалі, та шо магнето трима, права чи ліва різьба? Ніяк не можу відкрутити.
Andriy_Nik- Количество сообщений : 1084
Возраст : 54
Географическое положение : м.Київ, Лівий беріг
Байк : Zongshen ZS 125-32
Тел. : (097) 740-сорок-32
Дата регистрации : 2009-11-10
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
А де можна/краще подивитись моменти затяжок наших бовтів гайок? Вибираю собі динамометричний ключ, задоволення самі знаєте, не з дешевих, не хотілося б прогадати з діапазоном настройок. Щоб всі гайки попадали в діапазон чутливості ключа. Ключ найти не проблема, але краще заздалегідь знати од скільки до скільки ньютон/метрів краще брати і з яким кроком.
Sambrano- Количество сообщений : 228
Географическое положение : Earth
Байк : zongshen zs125-32
Дата регистрации : 2013-07-08
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
Моменти затяжок різьбових зєднань подані в мануалі "табл. 1-9" на сторінці 6.Sambrano пишет:А де можна/краще подивитись моменти затяжок наших бовтів гайок? ...
Andriy_Nik- Количество сообщений : 1084
Возраст : 54
Географическое положение : м.Київ, Лівий беріг
Байк : Zongshen ZS 125-32
Тел. : (097) 740-сорок-32
Дата регистрации : 2009-11-10
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
Спасибі, зараз подивлюсь. Не відразу розібрався як той мануал качать.
По фото мотор один в один наш, там тільки в кубатурі різниця?
Натяжчик ланьцюга на фото як Хюсовський гт650.
Наче знайшов, моменти в 7 главі 18 сторінка
Що то значить, крутить з 13н/м а затягувать 25н/м?
По фото мотор один в один наш, там тільки в кубатурі різниця?
Натяжчик ланьцюга на фото як Хюсовський гт650.
Наче знайшов, моменти в 7 главі 18 сторінка
Що то значить, крутить з 13н/м а затягувать 25н/м?
Cylinder head bolt:
Initial 13n*m (1,3rg*m)
Final 25n*m (2,5kg*m)
Sambrano- Количество сообщений : 228
Географическое положение : Earth
Байк : zongshen zs125-32
Дата регистрации : 2013-07-08
Re: Мотор и моторная группа Zongshen ZS125-32 125сс
Ключ приїхав, гайку відкрутив, на магнето таки і правда потрібен з'ємник. Andriy_Nik, ти свій спеціальний з'ємник сам робив чи купляв? Які там хвати і за що їх краще чіпляти, щоб нічого не зламати? Варіант підїхвать і подивитись нажаль не вдасться, я зараз у чорта на рогах.
Sambrano- Количество сообщений : 228
Географическое положение : Earth
Байк : zongshen zs125-32
Дата регистрации : 2013-07-08
Страница 8 из 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Похожие темы
» Мотор и моторная группа Zongshen ZS 250 GS
» Мотор и моторная группа Zongshen ZS 150-10
» Мотор и моторная группа Zongshen ZS200GY-A
» Мотор и моторная группа Zongshen ZS200GY-3
» Zongshen LZX 125-4B 125сс Классик
» Мотор и моторная группа Zongshen ZS 150-10
» Мотор и моторная группа Zongshen ZS200GY-A
» Мотор и моторная группа Zongshen ZS200GY-3
» Zongshen LZX 125-4B 125сс Классик
Страница 8 из 9
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения
|
|
Вс 25 Июн 2023 - 22:41 автор александр 43
» Кофры и Всякие дополнения на Zongshen LZX 125-4B
Ср 31 Май 2023 - 19:51 автор Сергей Малиновский
» Зап.части Zongshen 250-5
Пн 8 Май 2023 - 22:41 автор Сергей Малиновский
» Не работает на холостом ходу
Пт 24 Фев 2023 - 12:21 автор kabardin_ruslan
» Второе хобби.
Ср 22 Фев 2023 - 12:24 автор Генадій
» Обод 17"
Вс 19 Фев 2023 - 10:47 автор Derek
» Хочу мотоцикл
Чт 26 Янв 2023 - 16:14 автор Сергей Малиновский
» Это ВСЕ?!!!
Вс 25 Сен 2022 - 23:19 автор Сергей Малиновский
» После покупки не заводится со стартера.
Ср 17 Авг 2022 - 12:02 автор Silwer