Последние темы
Social bookmarking
Поместите адрес форума ZongShen групп на вашем сайте социальных закладок (social bookmarking)Ходовая Zongshen ZS 125-32
+20
Сергей Малиновский
Сергей Zongshen
Сергей Алексеевич
Lednick
Андрей Карпач
miha100
Dimen
Steffan
Slayder_
PETROVICH
mihoy
Tander
oban1
Дмитрий Андреевич
Andriy_Nik
Endurist
komisar
Sergij
Timer
LIK
Участников: 24
Страница 2 из 5
Страница 2 из 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Ходовая Zongshen ZS 125-32
плохо смотрел, промой суппорта, это точно колодки скрипят, ты не один такой, снимаешь их полностью и вперед промывать
Re: Ходовая Zongshen ZS 125-32
Сальник скрипит на втулке...Снимаешь колесо и между подшипником и сальником накладываешь немного циатима...Собираешь. ИЛИ!!!Скрипит привод спидометра...Разбираешь,моешь бензином,закладываешь смазку ,собираешь....и будет тебе счастье...
komisar- Количество сообщений : 2835
Возраст : 60
Географическое положение : torez/Donetskaya
Байк : незаконнорожденная Virago-250 и honda DIO-af27
Тел. : 050-214-05-сорок один
В случае ДТП, свяжитесь по тел. : Игорь
Дата регистрации : 2009-01-10
Re: Ходовая Zongshen ZS 125-32
ок. Будем пробовать все вышеперечисленное...
Tander- Количество сообщений : 283
Возраст : 40
Географическое положение : Европа
Байк : Honda Varadero XL1000V, BMW R1200RT, Yamaha XJ600N
Дата регистрации : 2009-11-01
Re: Ходовая Zongshen ZS 125-32
Вибрав цей вислів, бо він найбільше відповідає суті мого сьогоднішнього повідомлення. А суть така. Котив на своєму конику по нашенськім дорогам щось близько дев'яноста км./ на годину. Ззаду груз прив"язав кіл на п"ятьдесят. Їду, слухаю журчання залізного коня. Аж тут - 6...ля, на дорозі яма, і як-раз, по траекторії руху. Ну що ти скажеш!!!! . Ну --- вскочив. Хоч переднє колесо підняв, але заднє.... .... Яяя-к-йоооо Добре гупнув. Але всеж, до дому доїхав. По приїзду розібрав заднє колесо. І побачив розбитий підшипник з маркуваннями 6203. Швиденько підібрав напівзакритий підшипник із нашенськіх 16203 (по ціні = 10 грн.). Вирішив негайно замінити - і-і-і-і-і ... Поки вибив обойму = запарився. Власне сама заміна справа не довга. Помити все і почистити. Але на все-про все години чотири години зайняло. От така вийшла історія...Sergij пишет:Могут еще подшипники... скрипеть... На зонге успел спасти....
Andriy_Nik- Количество сообщений : 1084
Возраст : 54
Географическое положение : м.Київ, Лівий беріг
Байк : Zongshen ZS 125-32
Тел. : (097) 740-сорок-32
Дата регистрации : 2009-11-10
Провів невеликий експеримент з зірочками...
На 19-тій тисячі пробігу, при проведенні обов"язкового обслуговування (заміна масло+фільтр, мийка повітряного фільтру, промивка+продувка карбюратора(після зимової стоянки), регулювання зазорів клапанів (про клапана вже писав)), замінив і ведучу зірочку. Передбачалась поїздка (приблизно 450км.) вдвох + вантаж. То, що-би в дорозі не вирішувати "ребуси" з вітром - це-й зробив. Поставив штатну на 14 зубів. При тому, що ще восени задню замінив на 45 (була 43). Передаточне співвідношення головної передачі збільшилось = 3,214. (було=3,00 (45/15)) Враження - позитивні. Найкращі враження, якщо порівнювати всі попередні варіанти, що сам власне і випробовував. Коли можеш собі дозволити роботу двигуна в повному допустимому діапазоні обертів на кожній передачі і рух зі швидкістю потоку, і неважливо, чи проти вітру, чи за. А окремими моментами навіть додавати - то це позитив (це я так думаю). Отаке...
Andriy_Nik- Количество сообщений : 1084
Возраст : 54
Географическое положение : м.Київ, Лівий беріг
Байк : Zongshen ZS 125-32
Тел. : (097) 740-сорок-32
Дата регистрации : 2009-11-10
Re: Ходовая Zongshen ZS 125-32
Ого, Анрюша, так ты экстремал? Рсскажи потом обязательно как усё прошло, а то народ для дальняков в основном диваны покупает, даже молодёжь и то пошла какая-то балованая.Andriy_Nik пишет:Передбачалась поїздка (приблизно 450км.) вдвох + вантаж.
PETROVICH- Количество сообщений : 129
Возраст : 55
Географическое положение : kiev
Байк : zongshen 125-32
Дата регистрации : 2011-02-06
Ведуча зірочка JTF1263-14
Приблизно на двадцять другій тисячі пробігу ведучу зірочку прийшлось замінити на нову. Вибирав зо-три тижні. Побаження були приблизно як-завжди. Що-би і надійно, і за недорого, і купити без мороки. Вибір впав на виробника JT. Зірочка JTF1263-14 по ціні аж за 36грн !!! Замовляв тут дві штуки (і на запас) (http://www.dakarauto.com.ua/?nchoice=5&GoodsCode=982&kindgoods=1021). Замовлення прийшло за тиждень (а може й трошки більше. Але то не суттєво). Якість виготовлення JT на висоті. Стала як рідна. Вже пройшла тисяч з п'ять. Питань нема. Отаке...Andriy_Nik пишет:...замінив і ведучу зірочку. ..Поставив штатну на 14 зубів...
Andriy_Nik- Количество сообщений : 1084
Возраст : 54
Географическое положение : м.Київ, Лівий беріг
Байк : Zongshen ZS 125-32
Тел. : (097) 740-сорок-32
Дата регистрации : 2009-11-10
Re: Ходовая Zongshen ZS 125-32
JT одні із кращих виробників зірок.
Slayder_- Модератор
- Количество сообщений : 2302
Возраст : 38
Географическое положение : Біла Церква
Байк : Zongshen ZS 200 GS, Днепр МТ-10-36, Рига,Honda CB 400 SF, Honda Africa Twin 750
Тел. : +38(067)421-94-4сім
Дата регистрации : 2008-03-12
Re: Ходовая Zongshen ZS 125-32
...дивлячись на той перелік виробників мототехніки та кількісний ряд моделей мотоциклів (при тому, що ще-й різних років виробництва), на які компанія JT виготовляє різноманітні зірочки - думаю, що істина десь поруч.Slayder_ пишет:JT одні із кращих виробників зірок.
(Для цікавих дивитись тут http://www.jtsprockets.com/catalogue )
Andriy_Nik- Количество сообщений : 1084
Возраст : 54
Географическое положение : м.Київ, Лівий беріг
Байк : Zongshen ZS 125-32
Тел. : (097) 740-сорок-32
Дата регистрации : 2009-11-10
Re: Ходовая Zongshen ZS 125-32
Сам ними користуюся
Slayder_- Модератор
- Количество сообщений : 2302
Возраст : 38
Географическое положение : Біла Церква
Байк : Zongshen ZS 200 GS, Днепр МТ-10-36, Рига,Honda CB 400 SF, Honda Africa Twin 750
Тел. : +38(067)421-94-4сім
Дата регистрации : 2008-03-12
Re: Ходовая ZS 125-32
Аналог зірочці JTF1263.14 (якщо таких нема на складі) є також JT 548.14 по ціні 35гр. замовив на motonrg (там же Фільтр масляный HIFLO HF131 по ціні 25,70 гр)
Steffan- Количество сообщений : 28
Возраст : 45
Географическое положение : Вінниця
Байк : Zongshen LZX 125-18(EC), ИЖ Юпитер-5, ИЖ Планета-3
Тел. : (098) 85-62-64один (київстар)
Дата регистрации : 2012-01-19
передня вилка
Чи хтось заміряв довжину пружин передньої вилки zs 125-32? Потрібна довжина пружини та її загальний діаметр. Дякую.
Steffan- Количество сообщений : 28
Возраст : 45
Географическое положение : Вінниця
Байк : Zongshen LZX 125-18(EC), ИЖ Юпитер-5, ИЖ Планета-3
Тел. : (098) 85-62-64один (київстар)
Дата регистрации : 2012-01-19
Re: Ходовая Zongshen ZS 125-32
Згідно мануалу (стор.54) - довжина пружини 810мм. А як насправді - тільки Дмитрий Андреевич міряв(різницю). Але...Steffan пишет:Чи хтось заміряв довжину пружин передньої вилки zs 125-32? Потрібна довжина пружини та її загальний діаметр. Дякую.
Andriy_Nik- Количество сообщений : 1084
Возраст : 54
Географическое положение : м.Київ, Лівий беріг
Байк : Zongshen ZS 125-32
Тел. : (097) 740-сорок-32
Дата регистрации : 2009-11-10
Задня зірочка
Дякую!
Відносно заміни задньої зірочки. На форумі про YBR-125 знайшов цікаві дані(http://moto.kiev.ua/trid/saleaddpar/1287089714456/1):
[...Сколько зубов и звеньев нужно?
Возможны 3 варианта:
1) перед 14, зад 45, цепь 118 — стандарт на YBR (передаточное число 3,2);
2) перед 13, зад 45 , цепь 118 — более резвый разгон (передаточное 3,5;
3) перед 14, зад 49, цепь 122 — более резвый разгон (передаточное 3,5); дороже, чем 13/45/118, но меньше износ цепи...]
Якщо рекомендують таку заміну для YBR, то зірочка JT на 46 зубців (стандартна 43) буде в самий раз для " более резвого разгона" і для нашого мото. Задня зірка JT Sprockets JTR810 - 46 по ціні 130-150гр у різних інтернет магазинах.
Всі дані про JT Sprockets JTR810 - 46 отримав від - Andriy_Nik!!! ''
Відносно заміни задньої зірочки. На форумі про YBR-125 знайшов цікаві дані(http://moto.kiev.ua/trid/saleaddpar/1287089714456/1):
[...Сколько зубов и звеньев нужно?
Возможны 3 варианта:
1) перед 14, зад 45, цепь 118 — стандарт на YBR (передаточное число 3,2);
2) перед 13, зад 45 , цепь 118 — более резвый разгон (передаточное 3,5;
3) перед 14, зад 49, цепь 122 — более резвый разгон (передаточное 3,5); дороже, чем 13/45/118, но меньше износ цепи...]
Якщо рекомендують таку заміну для YBR, то зірочка JT на 46 зубців (стандартна 43) буде в самий раз для " более резвого разгона" і для нашого мото. Задня зірка JT Sprockets JTR810 - 46 по ціні 130-150гр у різних інтернет магазинах.
Всі дані про JT Sprockets JTR810 - 46 отримав від - Andriy_Nik!!! ''
Steffan- Количество сообщений : 28
Возраст : 45
Географическое положение : Вінниця
Байк : Zongshen LZX 125-18(EC), ИЖ Юпитер-5, ИЖ Планета-3
Тел. : (098) 85-62-64один (київстар)
Дата регистрации : 2012-01-19
Скільки масла у передню вилку LZX 125-32?
Згідно нашого "...users manual", який є "самий мануальніший між всіма мануалами", є дані про кількість масла в передню вилку на ст. 24, а саме "Front fork oil quantity - 60cc". Тобто в кожне перо вилки 60 грам амортизаційного масла? Але чому тільки 60 грам???? може мають на увазі задні амортизатори??? чи може у нас пневмовилка?!('') Дивно... Навіть у 50сс скутери у вилку рекомендують по 85мл. ЮБР-125 дані про вилку -154 грами в кожну; Antinaz листом повідомив(ДЯКУЮ!), що у його мото, Zongshen ZS125-30 (круизер) - 200 мл. +,- 5 мл в кожну!
...заливаючи 60 грам масла в кожне перо вилки згідно нашого мануалу, передня вилка завжди дуже мягка що б я туди не заливав. а також вже видно результат - у моєму мото пружини вверху ... трошки... проржавіли... не говорячи про їх різну довжину...
Невже знову "неточні" дані нашого мануалу? Хоча... може я помиляюсь?
...заливаючи 60 грам масла в кожне перо вилки згідно нашого мануалу, передня вилка завжди дуже мягка що б я туди не заливав. а також вже видно результат - у моєму мото пружини вверху ... трошки... проржавіли... не говорячи про їх різну довжину...
Невже знову "неточні" дані нашого мануалу? Хоча... може я помиляюсь?
Steffan- Количество сообщений : 28
Возраст : 45
Географическое положение : Вінниця
Байк : Zongshen LZX 125-18(EC), ИЖ Юпитер-5, ИЖ Планета-3
Тел. : (098) 85-62-64один (київстар)
Дата регистрации : 2012-01-19
Re: Ходовая Zongshen ZS 125-32
Steffan! Ти правильно підмітив про різні передаточні співвідношення, що можуть застосовуваться на "дринцелях", з використанням двигуна нашого типу (157YMI). Що є цікаве? Те, що наш двигун з Sachs XTC 125 - однаковий, але показники потужності - відрізняються. На моєму, на табличці рульової колонки вибито: "ZS 125-18", "RATED POWER - 9,6kW/9000 rpm." А це, згідно перерахунку http://ru.woodmizer-planet.com/kvt.pl , складає приблизно 13 К.С. На Sachs XTC 125 - 11kW/10500 об/хв. (15 К.С.). А відрізняються паспортні дані тільки передаточним співвідношенням головної передачі. На нашому - 3,07 (43/14). На Sachs XTC 125 (при співвідношенні Г.П.:- 3,786(53/14) - 3,928(55/14)) - двигуну дається можливість розкрутиться "на всю катушку", і видати все те, на що здатен.
А вже на Suzuki FXR 150 - 20.11 К.С. (14.7 kW)) @ 13000 RPM (при співвідношенні Г.П. 3,428(48/14)). Правда у FXR 150 і крутний момент інший, бо все-таки 150 см3. Але-ж показники потужності всі видають по-різному, як кому краще .
А вже на Suzuki FXR 150 - 20.11 К.С. (14.7 kW)) @ 13000 RPM (при співвідношенні Г.П. 3,428(48/14)). Правда у FXR 150 і крутний момент інший, бо все-таки 150 см3. Але-ж показники потужності всі видають по-різному, як кому краще .
Andriy_Nik- Количество сообщений : 1084
Возраст : 54
Географическое положение : м.Київ, Лівий беріг
Байк : Zongshen ZS 125-32
Тел. : (097) 740-сорок-32
Дата регистрации : 2009-11-10
Andriy_Nik- Количество сообщений : 1084
Возраст : 54
Географическое положение : м.Київ, Лівий беріг
Байк : Zongshen ZS 125-32
Тел. : (097) 740-сорок-32
Дата регистрации : 2009-11-10
Re: Ходовая Zongshen ZS 125-32
Andriy_Nik пишет:Steffan! Ти правильно підмітив про різні передаточні співвідношення, що можуть застосовуваться на "дринцелях", з використанням двигуна нашого типу (157YMI). Що є цікаве? Те, що наш двигун з Sachs XTC 125 - однаковий, але показники потужності - відрізняються. На моєму, на табличці рульової колонки вибито: "ZS 125-18", "RATED POWER - 9,6kW/9000 rpm." А це, згідно перерахунку http://ru.woodmizer-planet.com/kvt.pl , складає приблизно 13 К.С. На Sachs XTC 125 - 11kW/10500 об/хв. (15 К.С.). А відрізняються паспортні дані тільки передаточним співвідношенням головної передачі. На нашому - 3,07 (43/14). На Sachs XTC 125 (при співвідношенні Г.П.:- 3,786(53/14) - 3,928(55/14)) - двигуну дається можливість розкрутиться "на всю катушку", і видати все те, на що здатен.
А вже на Suzuki FXR 150 - 20.11 К.С. (14.7 kW)) @ 13000 RPM (при співвідношенні Г.П. 3,428(48/14)). Правда у FXR 150 і крутний момент інший, бо все-таки 150 см3. Але-ж показники потужності всі видають по-різному, як кому краще .
А в мануале моего Зонга указано 8.5кВт/9500об/мин. Еще в там указано топливо с октановым числом >=90, а в другом мануале, пользовательском, указан 95 бензин. Я уже писал что поменял комутатор, так вот, с заменой комутатора изменилось поведение мота. На старом комутаторе до 5000 об/мин тяги почти небыло, а на 6000 об/мин ощющался резкий прилив мощьности и мот резко менял характер. С новым комутатором движёк работает более ровно, тянуть начинает с 4000 об/мин и без скачков наращивает. Думаю в комутаторах разные настройки опережения зажигания, на разные марки бензина, для разных стран, отсюда и разные показатели мощьности.
Dimen- Количество сообщений : 1170
Возраст : 41
Географическое положение : Кировоградская обл.
Байк : Zongshen zs125-32
Тел. : 097721855ч
Дата регистрации : 2009-07-19
Комутатор
Діма, а може також у різному куті датчика холу зажигання. Порівняй дані по різних мануалах: LZX 125S - 20*; FX 125 - 5*; FXR 150 - 9* Може той комутатор, що ти купив - саме і є "наш", для нашого "кута 20*. Тому і краща робота!
З другої сторони - я не завжди довіряю даним нашого мануала. (Випадок із зазорами клапанів і не тільки...)
З другої сторони - я не завжди довіряю даним нашого мануала. (Випадок із зазорами клапанів і не тільки...)
Steffan- Количество сообщений : 28
Возраст : 45
Географическое положение : Вінниця
Байк : Zongshen LZX 125-18(EC), ИЖ Юпитер-5, ИЖ Планета-3
Тел. : (098) 85-62-64один (київстар)
Дата регистрации : 2012-01-19
Re: Ходовая Zongshen ZS 125-32
Steffan пишет:Діма, а може також у різному куті датчика холу зажигання. Порівняй дані по різних мануалах: LZX 125S - 20*; FX 125 - 5*; FXR 150 - 9* Може той комутатор, що ти купив - саме і є "наш", для нашого "кута 20*. Тому і краща робота!
З другої сторони - я не завжди довіряю даним нашого мануала. (Випадок із зазорами клапанів і не тільки...)
Немного тебя поправлю, у нас индуктивный датчик, я если чесно невстричал датчик хола на мотоциклах. А по поводу угла зажигания, очень может быть, на разные сорта бензина разные углы, ну и мощьность разная.
Dimen- Количество сообщений : 1170
Возраст : 41
Географическое положение : Кировоградская обл.
Байк : Zongshen zs125-32
Тел. : 097721855ч
Дата регистрации : 2009-07-19
Re: Ходовая ZS 125-32
я просто незнав як цей датчик "називається", тому вказав "датчик хола". Але хід моєї думки ти зрозумів. Дякую!
Steffan- Количество сообщений : 28
Возраст : 45
Географическое положение : Вінниця
Байк : Zongshen LZX 125-18(EC), ИЖ Юпитер-5, ИЖ Планета-3
Тел. : (098) 85-62-64один (київстар)
Дата регистрации : 2012-01-19
Скільки масла у передню вилку LZX 125-32?
Знову продовжую тему. Ось дані про кількість масла у передню вику zs125-4b(дякую за отримані дані mihoy!):
... це не 60сс, як подає наш мануал ...
... це не 60сс, як подає наш мануал ...
Steffan- Количество сообщений : 28
Возраст : 45
Географическое положение : Вінниця
Байк : Zongshen LZX 125-18(EC), ИЖ Юпитер-5, ИЖ Планета-3
Тел. : (098) 85-62-64один (київстар)
Дата регистрации : 2012-01-19
Про заміну масла в вилці...
Думаю, що останнє повідомлення про те, яку кількість масла лити в вилку відповідає дійсності. Не по 60 мл...., а більше.
Не далі як вчора займався саме тим, що-би провести заміну масла в вилці. Про це мало пишуть, але враження таке, що після заміни масла - "дороги стали рівніші" . Про те, як воно і що - трошки пізніше...
Не далі як вчора займався саме тим, що-би провести заміну масла в вилці. Про це мало пишуть, але враження таке, що після заміни масла - "дороги стали рівніші" . Про те, як воно і що - трошки пізніше...
Andriy_Nik- Количество сообщений : 1084
Возраст : 54
Географическое положение : м.Київ, Лівий беріг
Байк : Zongshen ZS 125-32
Тел. : (097) 740-сорок-32
Дата регистрации : 2009-11-10
Про заміну масла в вилці...
... і не думав і не гадав, що доберусь до цього питання. Але колега загорівся провести процедуру заміни масла в вилці і мене сподвиг на це дійство. Домовились, що спочатку розбираємось з заміною на його ЄБРі-125, а вже потім я й до свого доберусь. Так і зробили. Конструкція обох вилок - майже однакова. І послідовність дій так само однакова. Заміну масла проводив самостійно. Вся ця робота зайняла півтори години. Послідовність дій наступна:
- відкручуємо верхні пробки кожного пера вилки . Дістаємо стакани-підставки, аби не випали . Як є бажання - то й пружини, але обов'язково звертаємо увагу на те , яким чином вони встановлені;
- знімаємо переднє колесо, відкручуємо гальмівну систему і знімаємо переднє крило;
- осла6ляємо болтові зажими кожного пера(нижній і верхній) ;
- по-черзі знімаємо кожне перо вилки і зливаємо відпрацьоване мастило . Прокачуємо - і зливаємо. Так декілька раз...;
- складаємо все до-купи в зворотній послідовності. Обовязково звертаємо увагу на те, яким чином встановлювати пружини з прогресивною характеристикою...;
- все відпрацьоване масло злив в півлітрову пляшку, аби визначити той сумарний об'єм, який потрібно буде залити . Виявилось, що потрібно буде залити приблизно 350мл. І от в пригоді стало повідомлення камрада Steffan-а, який виклав данні про 180мл., що заливається в кожне перо вилки на ZS125-4B.
- вилочне масло MOTUL 10W , було відміряне і залито в кожне перо по 180 мл. таким нехитрим девайсом...
Ніби-то все виклав... Отаке...
- відкручуємо верхні пробки кожного пера вилки . Дістаємо стакани-підставки, аби не випали . Як є бажання - то й пружини, але обов'язково звертаємо увагу на те , яким чином вони встановлені;
- знімаємо переднє колесо, відкручуємо гальмівну систему і знімаємо переднє крило;
- осла6ляємо болтові зажими кожного пера(нижній і верхній) ;
- по-черзі знімаємо кожне перо вилки і зливаємо відпрацьоване мастило . Прокачуємо - і зливаємо. Так декілька раз...;
- складаємо все до-купи в зворотній послідовності. Обовязково звертаємо увагу на те, яким чином встановлювати пружини з прогресивною характеристикою...;
- все відпрацьоване масло злив в півлітрову пляшку, аби визначити той сумарний об'єм, який потрібно буде залити . Виявилось, що потрібно буде залити приблизно 350мл. І от в пригоді стало повідомлення камрада Steffan-а, який виклав данні про 180мл., що заливається в кожне перо вилки на ZS125-4B.
- вилочне масло MOTUL 10W , було відміряне і залито в кожне перо по 180 мл. таким нехитрим девайсом...
Ніби-то все виклав... Отаке...
Andriy_Nik- Количество сообщений : 1084
Возраст : 54
Географическое положение : м.Київ, Лівий беріг
Байк : Zongshen ZS 125-32
Тел. : (097) 740-сорок-32
Дата регистрации : 2009-11-10
Re: Ходовая Zongshen ZS 125-32
Добавлю декілька слів про зірочки і ланцюги для наших "Зонго-коней".
Пів року тому, в червні місяці, замінив гуму. Задне поставив 4,00 х18. Розмір колеса збільшив, динаміка погіршилась. Відкатав так чотирі місяці. Задля того, що-би розібратись з динамікою замінив задню зірочку. Встановив JTR810 - 46 на 46 зубів. Зразу-ж змінив і передню JTF1263.14., ну ланцюг новий на 126 ланок!!! (увага!!! На співвідношення 14х46 новий ланцюг на 124 ланки не стане. Мінімально тільки 126. Вже сам це перевірив).
Після проведених маніпуляцій з динамікою, на цій гумі (4,00 х18), стало набагато краще. Хоча сам власне про це вже дещо писав тут: http://www.zongua.org/t934p30-topic .
Отаке...
Пів року тому, в червні місяці, замінив гуму. Задне поставив 4,00 х18. Розмір колеса збільшив, динаміка погіршилась. Відкатав так чотирі місяці. Задля того, що-би розібратись з динамікою замінив задню зірочку. Встановив JTR810 - 46 на 46 зубів. Зразу-ж змінив і передню JTF1263.14., ну ланцюг новий на 126 ланок!!! (увага!!! На співвідношення 14х46 новий ланцюг на 124 ланки не стане. Мінімально тільки 126. Вже сам це перевірив).
Після проведених маніпуляцій з динамікою, на цій гумі (4,00 х18), стало набагато краще. Хоча сам власне про це вже дещо писав тут: http://www.zongua.org/t934p30-topic .
Отаке...
Andriy_Nik- Количество сообщений : 1084
Возраст : 54
Географическое положение : м.Київ, Лівий беріг
Байк : Zongshen ZS 125-32
Тел. : (097) 740-сорок-32
Дата регистрации : 2009-11-10
Re: Ходовая Zongshen ZS 125-32
Andriy_Nik пишет:Добавлю декілька слів про зірочки і ланцюги для наших "Зонго-коней".
Пів року тому, в червні місяці, замінив гуму. Задне поставив 4,00 х18. Розмір колеса збільшив, динаміка погіршилась. Відкатав так чотирі місяці. Задля того, що-би розібратись з динамікою замінив задню зірочку. Встановив JTR810 - 46 на 46 зубів. Зразу-ж змінив і передню JTF1263.14., ну ланцюг новий на 126 ланок!!! (увага!!! На співвідношення 14х46 новий ланцюг на 124 ланки не стане. Мінімально тільки 126. Вже сам це перевірив).
Після проведених маніпуляцій з динамікою, на цій гумі (4,00 х18), стало набагато краще. Хоча сам власне про це вже дещо писав тут: http://www.zongua.org/t934p30-topic .
Отаке...
здравствуй Andriy_Nik, а какая маркировка цепи(ширина, длина звена), и сколько стоит? Я слыхал что от минчака вроде подходит?
miha100- Количество сообщений : 31
Географическое положение : донецк
Дата регистрации : 2011-10-31
... і про ланцюги і про зірки
miha100! Я вже перевірив декілька виробників ланцюгів і пару виробників зірочок. По зіркам, як для мене вибір - "JT" . Ланцюги встановлював різні. І "Акмаш" (2 шт.(по ціні 65-70 грн.)), і пару китайських ((но-нейм) по ціні 60 грн.). Найкращий з китайських - рідний. Відходив приблизно вісім тисяч (але то було на нових зірках. Правда я по-недосвідченості погано за ним слідкував і він швидки розтягнувся). "Акмаш" виходжували по шість-сім тисяч (правда, що ведуча зірочка вже була зношена, а задню встановив нову на 45 зубів). Останні ланцюги встановлював китайські. Вже при останніх двох замінах ланцюга встановлював нові передні зірки, а задню (на 45 зубів) перевернув. При цих маніпуляціях китайські ланцюги виходили по вісім-девять тисяч. Правда-що перший з китайських, не витримав останніх кілометрів траси Київ-Одеса (розірвався прямо перед Одесою). Добре що був з собою інший(також китайський, але новий) на заміну. Така була в мене пригода з китайським ланцюгом... Після того всього вирішив, що не варто зав'язуватись з подібною якістю. Хоч і ціна ланцюга невелика, але на "круг" виходить немало, якщо врахувати те, що "дешеві" ланцюги добрительно тягнуться і "з'їдають" зірки. І питання безпеки також вважаю дуже важливим! Як на сьогодні вирішив, що заміну буду робити строго по-науці. На нові зірки + тільки новий якісний ланцюг!!! Поки-що зупинився на чеському (не китайському) "Фавориті". Той, що йде на "Яву" (428Н - 128 ланок). В магазині КМЗ запропонували потримати в руках два варінта:- чеський "Фаворит", і підробку. Хоч коробочки і схожі, але якість дуууже різниться. Оригінал і на вигляд міцніший, і важчий. Правда і ціна також різниться: чех - 250 грн.; 75грн.-(підробка). Саме чеський "Фаворит" і встановив. Лише пару ланок вкоротив (зробив 126 ). Але і ця процедура була непроста. "Пальці" чеха добрительно прикалені. Місця де вони розклепані напильником не беруться. Це приємно вразило. Розклепану вершину "пальця" вдалося зішліфувати тільки з допомогою точила. І тільки після цього його ("пальця") вдалось вибити і зняти дві ланки.
Як на сьогодні, то на новому комплекті (ланцюг"Фаворит" + зірки"JT") пройшов близько тисячі км. Нічого підтягувати не потрібно. Це радує. Бо, за звичай, кожний новий ланцюг приходилось підтягувати вже після перших 300-400 км.
Здається, що видав все.
Отаке...
Як на сьогодні, то на новому комплекті (ланцюг"Фаворит" + зірки"JT") пройшов близько тисячі км. Нічого підтягувати не потрібно. Це радує. Бо, за звичай, кожний новий ланцюг приходилось підтягувати вже після перших 300-400 км.
Здається, що видав все.
Отаке...
Последний раз редактировалось: Andriy_Nik (Пт 21 Дек 2012 - 19:08), всего редактировалось 1 раз(а)
Andriy_Nik- Количество сообщений : 1084
Возраст : 54
Географическое положение : м.Київ, Лівий беріг
Байк : Zongshen ZS 125-32
Тел. : (097) 740-сорок-32
Дата регистрации : 2009-11-10
Re: Ходовая Zongshen ZS 125-32
Andriy_Nik спасибо за подробную инфу, кстати моя родная китайская цепь отходила 12000 до полной растяжки(до конца предела регулирования).
miha100- Количество сообщений : 31
Географическое положение : донецк
Дата регистрации : 2011-10-31
Re: Ходовая Zongshen ZS 125-32
miha100 пишет:Andriy_Nik спасибо за подробную инфу, кстати моя родная китайская цепь отходила 12000 до полной растяжки(до конца предела регулирования).
miha100 ! Там і зіркам прийшов фінал. Хоча, як варіант, іх перевернути. Трошки ще побігають. Але, до того, щоби з'явились гострі вершини - - не доводь. Для ланцюга це не добре, ....ну і для твоєї безпеки - також.
Це вже я точно знаю.
Andriy_Nik- Количество сообщений : 1084
Возраст : 54
Географическое положение : м.Київ, Лівий беріг
Байк : Zongshen ZS 125-32
Тел. : (097) 740-сорок-32
Дата регистрации : 2009-11-10
Re: Ходовая Zongshen ZS 125-32
miha100 ! Там і зіркам прийшов фінал. Хоча, як варіант, іх перевернути. Трошки ще побігають. Але, до того, щоби з'явились гострі вершини - - не доводь. Для ланцюга це не добре, ....ну і для твоєї безпеки - також.
Купил чешскую цепь, задняя звезда не изношена, надеялся на такой же результат и на передней, но увы - снял левую крышку и увидел, что на передней уже очень острые зубья.
Поначалу хотел перевернуть, но тогда звезда сместится в сторону примерно на 2мм, тоже самое и с задней, она не симетрична относительно крепления, как ты ее разворачивал?
miha100- Количество сообщений : 31
Географическое положение : донецк
Дата регистрации : 2011-10-31
Страница 2 из 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Похожие темы
» Ходовая Zongshen ZS 150-10
» Ходовая часть Zongshen ZS 200 GS
» Ходовая часть Zongshen ZS200GY-3
» Ходовая часть Zongshen ZS200GY-A
» Ходовая часть Zongshen LZX 200 S + Мануал на русском
» Ходовая часть Zongshen ZS 200 GS
» Ходовая часть Zongshen ZS200GY-3
» Ходовая часть Zongshen ZS200GY-A
» Ходовая часть Zongshen LZX 200 S + Мануал на русском
Страница 2 из 5
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения
|
|
Вс 25 Июн 2023 - 22:41 автор александр 43
» Кофры и Всякие дополнения на Zongshen LZX 125-4B
Ср 31 Май 2023 - 19:51 автор Сергей Малиновский
» Зап.части Zongshen 250-5
Пн 8 Май 2023 - 22:41 автор Сергей Малиновский
» Не работает на холостом ходу
Пт 24 Фев 2023 - 12:21 автор kabardin_ruslan
» Второе хобби.
Ср 22 Фев 2023 - 12:24 автор Генадій
» Обод 17"
Вс 19 Фев 2023 - 10:47 автор Derek
» Хочу мотоцикл
Чт 26 Янв 2023 - 16:14 автор Сергей Малиновский
» Это ВСЕ?!!!
Вс 25 Сен 2022 - 23:19 автор Сергей Малиновский
» После покупки не заводится со стартера.
Ср 17 Авг 2022 - 12:02 автор Silwer