Последние темы
Social bookmarking
Поместите адрес форума ZongShen групп на вашем сайте социальных закладок (social bookmarking)Межигіря або назад в имнуле
Участников: 4
Zong групп :: Мероприятия :: Покатушки
Страница 1 из 1
Межигіря або назад в имнуле
Хоч сезон і офіційно був нами закритий але наявність гарної погоди так і спокушає на невеличкий мото пробіг . Від одногрупника дізнався що в селі Межигіря знаходиться закинутий воєнний обєкт недовго думаючи було вирішено туда їхати .Правда колег байкерів зібрати було важкувато тому в дорогу нас вирушило 2 зонта , і наші львівські колеги байкери правда в складі 3 чоловік на шкоді фабії (Бачте холодно для них )З Івано Франківська до Міжгір’я — 60 кілометрів ужасної розбитої дороги дороги, яка проходить через селища Богородчани, Підгір’я, Росільну. Дістатися в Міжгір’я (а звідти і до самого об’єкта) не складає жодних проблем. Достатньо знати лише три-чотири правильні повороти, в чім допоможе карта-кілометрівка та розпитування в місцевих(Але й з цим легко заблукати так як в село нема жодник вказівників всетаки колись секретний обєкт). Цікавим є зовсім інше: ще здалеку, перед в’їздом у село, добре помітні ретрансляційні вишки надсекретної колись військової частини. Чотири 30-метрові залізні велетні стоять на горі висотою приблизно 700 метрів, на видноті. Другою несподіванкою було те, що об’єкт легкодоступний, не огороджений, не кажучи вже про якусь охорону.
З села, від підніжжя гори до бази веде ґрунтова дорога, пересуватись якою може позашляховик або інший потужний транспорт(як почув зі слів нашого Гіда поза того року коли вивозили крадений метал з бази там камаз застряг, тому вирішено було транспорт лищити в селі а на сам обєкт іти пішки ). На шляху немає жодних воріт чи загорож; десь за 2 кілометри перед в’їздом на територію об’єкта ґрунтовка заходить у ліс, стає кам’янистою з крутим підйомом, канавами і заростями.
З лісу дорога досить несподівано виводить до об’єкта — на бетонку, яка попри поруйновану будівлю КПП прямує на територію бази. У класично-радянському бетонному паркані колись були ворота, тепер зрізані на металобрухт.
Око зразу зауважує вишки, встановлені на невеликому пагорбі-фундаменті. Трохи нижче, біля вишок, розташовані, імовірно, бокси для військового автотранспорту. Це просторий одноповерховий ангар із десятьма подовгастими павільйонами всередині і широкими виїзними отворами, по п’ять із кожного боку. Як видно з фото, на виїздах були встановлені залізні ворота на потужних завісах, з резиновим ущільненням. Ласі шматки брухту знайшли своє логічне використання. Починає складатися дивне враження: військова частина була розформована не так давно — у 2003 році, але здається, наче пройшов десяток (а то й більше) років, відколи бункери покинув останній військовий.
Чотири вишки стоять на штучному насипі; вони утворюють умовний квадрат із довжиною сторони близько 40 метрів. На двох вишках драбина починається від самої землі. У заглибленнях під кожною вишкою видно отвори десятків каналів, через які колись виходили кабелі з глибин бази. Тепер тут зяють діри, а на самих вишках немає антен. Лише на котрихось іще залишились стріли кранів та елементи несучих конструкцій антен. Довжина драбин — 100 сходинок; залізши на вершечок, відчуваєш легку втому в руках. З вишок відкривається вид на села Міжгір’я та Перегінське, Калуш; Івано-Франківськ захований за горою. На сусідньому пагорбі стримить вишка з діючою базовою станцією стільникового зв’язку. Видно карпатські хребти.
Відомо, що ця військова частина в період Холодної війни забезпечувала радіозв’язок СРСР із країнами Варшавського договору (Албанія, Болгарія, Угорщина, НДР, Польща, Румунія та Чехословаччина), який проіснував із 1955 по 1991 рік. У репортажі ТСН говориться, що кодований сигнал із Москви по кабелю (!) передавався сюди, тут оброблявся, і вже далі через радіоефір надходив до кожної з країн організації, створеної на противагу НАТО. Згідно з умовами договору, у разі військової агресії проти якоїсь із країн усі інші мали якомога швидше прийти їй на допомогу.
З села, від підніжжя гори до бази веде ґрунтова дорога, пересуватись якою може позашляховик або інший потужний транспорт(як почув зі слів нашого Гіда поза того року коли вивозили крадений метал з бази там камаз застряг, тому вирішено було транспорт лищити в селі а на сам обєкт іти пішки ). На шляху немає жодних воріт чи загорож; десь за 2 кілометри перед в’їздом на територію об’єкта ґрунтовка заходить у ліс, стає кам’янистою з крутим підйомом, канавами і заростями.
З лісу дорога досить несподівано виводить до об’єкта — на бетонку, яка попри поруйновану будівлю КПП прямує на територію бази. У класично-радянському бетонному паркані колись були ворота, тепер зрізані на металобрухт.
Око зразу зауважує вишки, встановлені на невеликому пагорбі-фундаменті. Трохи нижче, біля вишок, розташовані, імовірно, бокси для військового автотранспорту. Це просторий одноповерховий ангар із десятьма подовгастими павільйонами всередині і широкими виїзними отворами, по п’ять із кожного боку. Як видно з фото, на виїздах були встановлені залізні ворота на потужних завісах, з резиновим ущільненням. Ласі шматки брухту знайшли своє логічне використання. Починає складатися дивне враження: військова частина була розформована не так давно — у 2003 році, але здається, наче пройшов десяток (а то й більше) років, відколи бункери покинув останній військовий.
Чотири вишки стоять на штучному насипі; вони утворюють умовний квадрат із довжиною сторони близько 40 метрів. На двох вишках драбина починається від самої землі. У заглибленнях під кожною вишкою видно отвори десятків каналів, через які колись виходили кабелі з глибин бази. Тепер тут зяють діри, а на самих вишках немає антен. Лише на котрихось іще залишились стріли кранів та елементи несучих конструкцій антен. Довжина драбин — 100 сходинок; залізши на вершечок, відчуваєш легку втому в руках. З вишок відкривається вид на села Міжгір’я та Перегінське, Калуш; Івано-Франківськ захований за горою. На сусідньому пагорбі стримить вишка з діючою базовою станцією стільникового зв’язку. Видно карпатські хребти.
Відомо, що ця військова частина в період Холодної війни забезпечувала радіозв’язок СРСР із країнами Варшавського договору (Албанія, Болгарія, Угорщина, НДР, Польща, Румунія та Чехословаччина), який проіснував із 1955 по 1991 рік. У репортажі ТСН говориться, що кодований сигнал із Москви по кабелю (!) передавався сюди, тут оброблявся, і вже далі через радіоефір надходив до кожної з країн організації, створеної на противагу НАТО. Згідно з умовами договору, у разі військової агресії проти якоїсь із країн усі інші мали якомога швидше прийти їй на допомогу.
Lord_if- Количество сообщений : 112
Возраст : 33
Географическое положение : Україні Івано франківськ
Байк : Zongshen WINNER ZS 200 GS
Тел. : 8093 339-83-05
Дата регистрации : 2008-11-07
Re: Межигіря або назад в имнуле
Якшо когось цікавлять фотки самого бункера можу викласти на якомусь файлообміннику бо їх там дійсно багато всетаки 4 повнрха під землю
Lord_if- Количество сообщений : 112
Возраст : 33
Географическое положение : Україні Івано франківськ
Байк : Zongshen WINNER ZS 200 GS
Тел. : 8093 339-83-05
Дата регистрации : 2008-11-07
Re: Межигіря або назад в имнуле
обалденные места для пострелушек...
Лестат- Количество сообщений : 333
Возраст : 34
Географическое положение : Черниговская обл. г.Нежин
Байк : Zongshen LZX 200S
Тел. : 099 0два798 семь 5
В случае ДТП, свяжитесь по тел. : обращайтесь-помогу чем смогу
Дата регистрации : 2012-12-20
Re: Межигіря або назад в имнуле
Классный отчет! Только вот упоминание Межигір`я в названии по началу вводит в ступор
Dragon- Количество сообщений : 1309
Географическое положение : Дарница
Байк : КТМ с острова Формоза
Тел. : О шесть шесть сто девяносто два ЗО З2
Дата регистрации : 2008-03-18
Re: Межигіря або назад в имнуле
По дороге туда есть парочка дотов в поле и если сделать небольшой крюк... То и бывшие ракетные пусковые шахты можно поглядеть. Хотя по последним данным, шо-то там химичат с ними.
Саша К- Количество сообщений : 370
Возраст : 41
Географическое положение : Ивано-Франковск
Байк : Zongshen ZS200GS, Viper MX50V (110cc), МТ-11
Тел. : 095 752 95 86
Дата регистрации : 2012-05-14
Zong групп :: Мероприятия :: Покатушки
Страница 1 из 1
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения
|
|
Вс 25 Июн 2023 - 22:41 автор александр 43
» Кофры и Всякие дополнения на Zongshen LZX 125-4B
Ср 31 Май 2023 - 19:51 автор Сергей Малиновский
» Зап.части Zongshen 250-5
Пн 8 Май 2023 - 22:41 автор Сергей Малиновский
» Не работает на холостом ходу
Пт 24 Фев 2023 - 12:21 автор kabardin_ruslan
» Второе хобби.
Ср 22 Фев 2023 - 12:24 автор Генадій
» Обод 17"
Вс 19 Фев 2023 - 10:47 автор Derek
» Хочу мотоцикл
Чт 26 Янв 2023 - 16:14 автор Сергей Малиновский
» Это ВСЕ?!!!
Вс 25 Сен 2022 - 23:19 автор Сергей Малиновский
» После покупки не заводится со стартера.
Ср 17 Авг 2022 - 12:02 автор Silwer