Последние темы
Social bookmarking
Поместите адрес форума ZongShen групп на вашем сайте социальных закладок (social bookmarking)Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
+123
skitlc
aeolus
id_01
Misha1402
14522563
Илюхаха
likeapimp
progresive8
bodnyk686
kraftmega
Димон89
Zlector
Dimen
cheshirin
Андрей Карнаев
Ssorik1990
сергей89
cr-ares
tuningator
rovnyak_82
Sirius Black
Fisher XJR
Tici
PIPCHIK
DrMargin
Орестович
mega1715
Serega
despice
Ezhyk
Shkodnik
Megatokar
Pppavelpp
ADK
konix0
Марк
Antinaz
BadDoG
KORVET
Scherbakoff
KDZ
Demonogik
baxsus
dochina
Паша3
Alex1574
Xenomorph
Sport
andron1313
kirikvovan
alexa
moushjak
lis91
Стритракер
nexton
roma
Yamati-200
benya
Вовчик
vipJoker
katalizator
Nukuta
Киса
MEDYA
Ivan DC
ON3SHOT
OVEN
Timhan_Plagiati
kievdigger
Virus
sashanova
cookins
Pravednik
Magickos
Burat
tyrrist
motogad
рустам
ROMAN
lehama
vaska
shulikov
Stydent
oban1
Санек zs200gs
HARRy
Sushi
Артём Б.
Mark
Faust
Endurist
remjte
musik
wvw
Вовочка
kor11
Dolphin
IRONJOKER
Дима
Oleg
Shurup
dydaev
Автомото
Firg
Поляк
Игорь
komisar
Sergij
Timer
krazy0077
Жека
Bizon
SAVA
Serg64
Mike_1
PELEGRIM
Tonatos
ed_iz_donetska
Unknown
MoHaX
Kostas
Slayder_
o2k
Участников: 127
Страница 31 из 32
Страница 31 из 32 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
Можно не резать просто Hornet задница)
Zlector- Количество сообщений : 1
Географическое положение : Украина Донецк
Байк : zongshen zs200gs
Дата регистрации : 2013-03-10
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
у кого нибудь не заволялся случайно верхний правый пластик синего цвета?
я отламал случайно пару кусков пластика возле крепления зеркала,незнаю что теперь делать?может кто подскажет что можно сделать?
я отламал случайно пару кусков пластика возле крепления зеркала,незнаю что теперь делать?может кто подскажет что можно сделать?
Димон89- Количество сообщений : 59
Возраст : 34
Географическое положение : Антрацит
Байк : Zonghen zs200gs
Тел. : 0661695442
Дата регистрации : 2013-02-04
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
склей рем комплектом для бамперовДимон89 пишет:я отламал случайно пару кусков пластика возле крепления зеркала,незнаю что теперь делать?может кто подскажет что можно сделать?
cr-ares- Количество сообщений : 17
Возраст : 35
Географическое положение : 123
Байк : zongshen 200gs
Дата регистрации : 2013-02-27
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
Если куски остались только пайка.Со всеми вытекающими.
Megatokar- Количество сообщений : 749
Возраст : 36
Географическое положение : Мариуполь
Байк : Zongshen ZS 200 GS
Тел. : 0985836138
Дата регистрации : 2012-06-06
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
зробив сомы маленький тюнінг заценіть! https://redcdn.net/ihimg/photo/my-images/849/89fnvkczzlg.jpg/ https://redcdn.net/ihimg/photo/my-images/46/fnjtryiftec.jpg/ використовцвав такий стікер https://redcdn.net/ihimg/photo/my-images/515/6rucymxfzfu.jpg/
- Спойлер:
kraftmega- Количество сообщений : 63
Географическое положение : Коломия
Байк : Zongshen ZS200GS
Дата регистрации : 2012-11-29
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
Друзі, прочитав я всі 31 сторінку теми, очі болять, голова болить, але ладно Дуже різні думки з приводу тюну, особливо коли мова заходить про власне сам двигун і прилегле.. на мою думку це дуже навіть добре! Адже оскільки немає однозначної думки практично ні на що, не береш зразу болгарку, ключ, зварку і не йдеш шматувати циліднр, головку, клапана, викидати прокладки і тд.. навпаки, починаєш сам аналізувати, цікавитись, заповнювати пробіли в своїх знаннях на рахунок апарату. Скажу зразу - я на своєму зонгу від"їздив чесних 3 дні (!), і це мій перший мот і вже є грандіозні плани поворушити задом і зробити з нього щось, що б хоч око милувало, бо стоковий варіант мені з першої секунди ух як спротивився.. кажу лише про зовнішній вигляд, 90% роботи планую провести по стайлінгу) і якщо реалізую ідеї хоч на половину - це вже буде дуже дуже добре, їх багато)) але все ж стайлінг моментами нерозривно пов"язаний і з тюном... отже, є ряд питань до людей, які все ще відвідують цю тему хоч зрідка.
бачу тут є купа ентузіастів, які стараються поглибше попролазити в мот, пробують купу варіантів нововведень, і в таких випадках на 100% бути впевненим в результаті не може ніхто.. це круто я вважаю!)) краще раз власноруч переконатись ніж місяць начитуватись. також тут є більш консервативні люди, котрі дотримуються концепції "краще зайвий раз не лізти", або ж ті, хто вже попікся на своїх помилках... що ж, між цими двома таборами завжди буде протистояння, так вже повелось))) завжди потрібні аргументи і контраргументи. тому хочеться порадитись в не сильно глобальних питаннях, у яких ще так-сяк можна знайти компроміс
- багато говорилось про карб, зокрема про заслонку.. так вот, все -таки варто її прибрати чи ні? якими наслідками це може обернутись? і чи плюси компенсують мінуси, якщо вже на то пішло
- свій варіант зонга я не бачу зі стоковим вихлопом вупор, тому він при можливості поїде до щасливого покупця, якщо такий знайдеться) так от, замість нього планую зварити барана, як на кросачах, це питання стайлінгу)) другий варіант - теж самопал, пустити прямоток трішки більше прижатий до картера (піддон я викинув) з вкороченим глушаком зразу біля маятника. так вот питання: це варіанти реалізовуються? потрібно враховувати якісь специфічні фактори ри виготовленні самопального коліна? якщо гіпотетично просто зняти глушак, що зміниться? я чув що по суті в нас він особливої ролі не виконує.. але наголошую, лише чув)
ось це, власне, все, що цікавить в першу чергу. тут багато шарющих людей, якщо хтось відгукнеться - уклінна йому подяка
бачу тут є купа ентузіастів, які стараються поглибше попролазити в мот, пробують купу варіантів нововведень, і в таких випадках на 100% бути впевненим в результаті не може ніхто.. це круто я вважаю!)) краще раз власноруч переконатись ніж місяць начитуватись. також тут є більш консервативні люди, котрі дотримуються концепції "краще зайвий раз не лізти", або ж ті, хто вже попікся на своїх помилках... що ж, між цими двома таборами завжди буде протистояння, так вже повелось))) завжди потрібні аргументи і контраргументи. тому хочеться порадитись в не сильно глобальних питаннях, у яких ще так-сяк можна знайти компроміс
- багато говорилось про карб, зокрема про заслонку.. так вот, все -таки варто її прибрати чи ні? якими наслідками це може обернутись? і чи плюси компенсують мінуси, якщо вже на то пішло
- свій варіант зонга я не бачу зі стоковим вихлопом вупор, тому він при можливості поїде до щасливого покупця, якщо такий знайдеться) так от, замість нього планую зварити барана, як на кросачах, це питання стайлінгу)) другий варіант - теж самопал, пустити прямоток трішки більше прижатий до картера (піддон я викинув) з вкороченим глушаком зразу біля маятника. так вот питання: це варіанти реалізовуються? потрібно враховувати якісь специфічні фактори ри виготовленні самопального коліна? якщо гіпотетично просто зняти глушак, що зміниться? я чув що по суті в нас він особливої ролі не виконує.. але наголошую, лише чув)
ось це, власне, все, що цікавить в першу чергу. тут багато шарющих людей, якщо хтось відгукнеться - уклінна йому подяка
bodnyk686- Количество сообщений : 152
Географическое положение : Львов
Байк : ZONGSHEN ZS200GS
Тел. : 093 113 89 16, 096 129 68 87
Дата регистрации : 2013-05-18
тюнінг - стайлінг
Дуже добре сказав: "стайлінг моментами нерозривно пов"язаний і з тюном..."
Тут дуже важливо самому зрозуміти - навіщо? Зробити мот який не їде так як виглядає?
Особисто я вважаю, що здійснити будь-який претенциозний стайлінг вартує, коли маєш двигун принаймні 30...40 к/с. Зі стоковим двигуном маніпуляції з зовнішністю мота нагадиватимуть лише намагання замилити очі понтами. На жаль. Я не бачу сенсу у масштабних перетвореннях пластику, або зміни форми глушника, чи якихось дрібниць. Цьому мотоциклу катастрофічно не вистачає потужності - ось головне! І ця думка червоною ниткою проходить крізь усі теми форуму 200-ок.
Тепер конкретніше. Отже, глушак під двигуном... Доступ до зливної пробки? Чи вистачить місця для банки в районі пргорессії? Доречі, об`єм та конструкція глушника ніколи не буває випадковою - все впливає на потужність так чи інакше.
А от заміна, наприклад, штатного карба на карб від viper tornado 250, а також викидання екоклапану з регулюванням карба - це дійсно результативні дії щодо збільшення потужності. Нехай не набагато, але ж збільшення. Також варто додати систему охолодження масла. Деякі конструкції спроможні зменшити температуру на 10 градусів. Враховуючи спекотне літо - це дуже необхідна опція.
Нав`язувати свої думки не буду, але я б дивився у цей бік...
Тут дуже важливо самому зрозуміти - навіщо? Зробити мот який не їде так як виглядає?
Особисто я вважаю, що здійснити будь-який претенциозний стайлінг вартує, коли маєш двигун принаймні 30...40 к/с. Зі стоковим двигуном маніпуляції з зовнішністю мота нагадиватимуть лише намагання замилити очі понтами. На жаль. Я не бачу сенсу у масштабних перетвореннях пластику, або зміни форми глушника, чи якихось дрібниць. Цьому мотоциклу катастрофічно не вистачає потужності - ось головне! І ця думка червоною ниткою проходить крізь усі теми форуму 200-ок.
Тепер конкретніше. Отже, глушак під двигуном... Доступ до зливної пробки? Чи вистачить місця для банки в районі пргорессії? Доречі, об`єм та конструкція глушника ніколи не буває випадковою - все впливає на потужність так чи інакше.
А от заміна, наприклад, штатного карба на карб від viper tornado 250, а також викидання екоклапану з регулюванням карба - це дійсно результативні дії щодо збільшення потужності. Нехай не набагато, але ж збільшення. Також варто додати систему охолодження масла. Деякі конструкції спроможні зменшити температуру на 10 градусів. Враховуючи спекотне літо - це дуже необхідна опція.
Нав`язувати свої думки не буду, але я б дивився у цей бік...
DrMargin- Количество сообщений : 1197
Географическое положение : UA, Краматорськ
Байк : Zongshen ZS200GS
Тел. : 0660088879
Дата регистрации : 2012-03-13
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
Повністю згоден з DrMargin!DrMargin пишет:Дуже добре сказав: "стайлінг моментами нерозривно пов"язаний і з тюном..."
Тут дуже важливо самому зрозуміти - навіщо? Зробити мот який не їде так як виглядає?
Serega- Количество сообщений : 215
Возраст : 40
Географическое положение : Мариуполь
Байк : Zongshen ZS200GS
Дата регистрации : 2012-05-24
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
ти правий на всі сто, за виключенням одного моменту - особисті вподобання власника, мало які там в мене причуди))) розумієш, побавитись з його косметикою для мене не менш кайфово, ніж власне їзда..)) так, все логічно, навіщо паритись над мотом, який не їде... але ось мені наприклад не приносить такого аж задоволення катання на байку, який мені візуально здається якоюсь помилкою. всі ж погодяться, що спортом там по суті не пахне.. то чом би не зробити з нього те, що хочеться. це не потребує якигось надзусиль як виявилось після початку робіт.. просто трішки ентузіазму) думаю по закінченню викласти мінімальний звіт по проведених роботахDrMargin пишет:Дуже добре сказав: "стайлінг моментами нерозривно пов"язаний і з тюном..."
Тут дуже важливо самому зрозуміти - навіщо? Зробити мот який не їде так як виглядає?
і ще одне, колеги.. я практично нулячий у всіх тих тюнінгових аспектах! це ж перший мот. досвіду-то немає, проконсультуватись толком теж немає в кого, вот і розпитую про те, що мені хоч зрозуміле з всього вищенаписаного)
вихлоп полюбому буде переро-цензура-тись, це головне зараз.. якщо хтось може проконсультувати на рахунок проведення таких робіт, я буду безмежно вдячний) з карбом.. ну не знаю, багато було сказано про цю заслонку, і практично жодного "проти", тому і питаю)
ще раз повторюсь - однаково важлива картинка і начинка, особисто для мене. конкретно в цьому байку, саме зараз) апарат дешевий я важаю, я людина творча, то чом би не поекспериментувати. у щось дорожче я мабуть і не лазив би зі своїми нововведеннями..
bodnyk686- Количество сообщений : 152
Географическое положение : Львов
Байк : ZONGSHEN ZS200GS
Тел. : 093 113 89 16, 096 129 68 87
Дата регистрации : 2013-05-18
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
А у меня вот такой https://youtu.be/NRDWOyrTMbM
тішать коментаторські здібності)) а як з таким коліном, нівже нормально?
тішать коментаторські здібності)) а як з таким коліном, нівже нормально?
bodnyk686- Количество сообщений : 152
Географическое положение : Львов
Байк : ZONGSHEN ZS200GS
Тел. : 093 113 89 16, 096 129 68 87
Дата регистрации : 2013-05-18
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
[quote="bodnyk686"]
Да нормально только об трубу все тапки расплавил и красовки,но теперь когда есть ножки на пассажира полегче стало,а так вдвоём ставили на ножки водителя бывало и втроём!
У меня фотки есть какой был пластик и потом запаяный как выглядит и ещё была задумка рисовать на моте но краска подвела!Я сейчас слайд шоу сделаю и кину!
Да нормально только об трубу все тапки расплавил и красовки,но теперь когда есть ножки на пассажира полегче стало,а так вдвоём ставили на ножки водителя бывало и втроём!
У меня фотки есть какой был пластик и потом запаяный как выглядит и ещё была задумка рисовать на моте но краска подвела!Я сейчас слайд шоу сделаю и кину!
progresive8- Количество сообщений : 17
Возраст : 38
Географическое положение : Димитров
Байк : zongshen zs200gs
Дата регистрации : 2013-03-30
progresive8- Количество сообщений : 17
Возраст : 38
Географическое положение : Димитров
Байк : zongshen zs200gs
Дата регистрации : 2013-03-30
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
DrMargin пишет:Також варто додати систему охолодження масла. Деякі конструкції спроможні зменшити температуру на 10 градусів.
можешь пожалуйста рассказать подробнее? где такую систему взять/как сделать?
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
читай форум http://www.zongua.org/t310-topic внимательнее, многое уже писалось.likeapimp пишет:
можешь пожалуйста рассказать подробнее? где такую систему взять/как сделать?
Serega- Количество сообщений : 215
Возраст : 40
Географическое положение : Мариуполь
Байк : Zongshen ZS200GS
Дата регистрации : 2012-05-24
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
Продолжая тему тюнинга мощности.
К Зонгу идеально подходит двигатель КТМ 200 Duke 2012 года выпуска.
1 цил., 4T, DOHC, 4 клапана на цил.,200сс
Диаметр цилиндра х ход поршня, мм - 72х49
Степень сжатия - 11,8:1
20,6 л.с./10500
Макс.крутящий момент, Нм при об/мин - 12/8000
Система питания - впрыск топлива
Система охлаждения - жидкостная
Система запуска - электростартер
От себя добавлю - по габаритам и присоединительным местам - почти такой же как стОковый.
Имея в Зонге движок с такой степенью сжатия уже можно задумываться и о дальнейшем тюнинге-стайлинге.
Учитывая количество клапанов и впрыск, смею предположить, что этот европейский свежачок будет пить не более 3л/100км.
Еще одна приятность варианта - по докам все ОК (200сс остается в реале 200сс).
К Зонгу идеально подходит двигатель КТМ 200 Duke 2012 года выпуска.
1 цил., 4T, DOHC, 4 клапана на цил.,200сс
Диаметр цилиндра х ход поршня, мм - 72х49
Степень сжатия - 11,8:1
20,6 л.с./10500
Макс.крутящий момент, Нм при об/мин - 12/8000
Система питания - впрыск топлива
Система охлаждения - жидкостная
Система запуска - электростартер
От себя добавлю - по габаритам и присоединительным местам - почти такой же как стОковый.
Имея в Зонге движок с такой степенью сжатия уже можно задумываться и о дальнейшем тюнинге-стайлинге.
Учитывая количество клапанов и впрыск, смею предположить, что этот европейский свежачок будет пить не более 3л/100км.
Еще одна приятность варианта - по докам все ОК (200сс остается в реале 200сс).
DrMargin- Количество сообщений : 1197
Географическое положение : UA, Краматорськ
Байк : Zongshen ZS200GS
Тел. : 0660088879
Дата регистрации : 2012-03-13
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
А цена?
Dimen- Количество сообщений : 1170
Возраст : 41
Географическое положение : Кировоградская обл.
Байк : Zongshen zs125-32
Тел. : 097721855ч
Дата регистрации : 2009-07-19
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
...зависит от пересылки и посредников и лежит в районе 8000 грнDimen пишет:А цена?
DrMargin- Количество сообщений : 1197
Географическое положение : UA, Краматорськ
Байк : Zongshen ZS200GS
Тел. : 0660088879
Дата регистрации : 2012-03-13
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
Я за 8000 ещё один зонг куплю!!
progresive8- Количество сообщений : 17
Возраст : 38
Географическое положение : Димитров
Байк : zongshen zs200gs
Дата регистрации : 2013-03-30
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
+установка, расходные материалы, потом, уверен, что-то не так встанет и будут еще затраты.. проще продать зонг, доложить эти все деньги и купить другой мотDrMargin пишет:
...зависит от пересылки и посредников и лежит в районе 8000 грн
DrMargin- Количество сообщений : 1197
Географическое положение : UA, Краматорськ
Байк : Zongshen ZS200GS
Тел. : 0660088879
Дата регистрации : 2012-03-13
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
Оно того не стоит
Megatokar- Количество сообщений : 749
Возраст : 36
Географическое положение : Мариуполь
Байк : Zongshen ZS 200 GS
Тел. : 0985836138
Дата регистрации : 2012-06-06
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
Однако же ты делаешь красивый обвес как у спорта, а едет зонг не как спорт... увы.Megatokar пишет:Оно того не стоит
DrMargin- Количество сообщений : 1197
Географическое положение : UA, Краматорськ
Байк : Zongshen ZS200GS
Тел. : 0660088879
Дата регистрации : 2012-03-13
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
Как только привезли первый Дюк 125сс, я его тестировал. Да, он не едет как Зонгшен эндуро, но валит очень пристойно, причем очень сильная тяга на 4-5 передаче, на минимальных скоростях. Т.е. в Киеве на нем можно ездить как на коробке автомат. Включил одну скорость и вперед Обычно инжекторные моторы несколько задумчивые по сравнению с карбовыми. Дюкоские мозги не тормозят, они как бы плавные.DrMargin пишет:Продолжая тему тюнинга мощности.
К Зонгу идеально подходит двигатель КТМ 200 Duke 2012 года выпуска.
Как писали во многих обзорах 125сс мотор делался с большим запасом для последующего тюнинга. Думается мне, что 200сс для него не предел.
Но по поводу его цены и навесного + мозги, ну никак не получится 8k гривен.
Mike_1- Admin
- Количество сообщений : 7853
Возраст : 103
Географическое положение : Киев, Терема-2
Байк : Zongshen LZX 200 S Эндуро => будет Suzuki Hayabusa GSX 1340R
Тел. : (050) 695-89-44
В случае ДТП, свяжитесь по тел. : +38 095 0700 407 Танюшка и (097)900-999-0 - Диспетчер МотоХелп
Дата регистрации : 2008-03-06
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
Открою "секрет". Этот движок продается за 5200 грн. Я накинул к этой цене доставку перевозчика по максимуму (хотя точно не знаю, сколько он взял бы) и получил 8000 грн "к двери". Теоретически, можно и самому сгонять туда-сюда. Это позволило б сэкономить примерно 1 Кгрн.Mike_1 пишет:Но по поводу его цены и навесного + мозги, ну никак не получится 8k гривен.
DrMargin- Количество сообщений : 1197
Географическое положение : UA, Краматорськ
Байк : Zongshen ZS200GS
Тел. : 0660088879
Дата регистрации : 2012-03-13
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
Мотор от КТМ за $650 ???? я в шоке... дай ссылку
Mike_1- Admin
- Количество сообщений : 7853
Возраст : 103
Географическое положение : Киев, Терема-2
Байк : Zongshen LZX 200 S Эндуро => будет Suzuki Hayabusa GSX 1340R
Тел. : (050) 695-89-44
В случае ДТП, свяжитесь по тел. : +38 095 0700 407 Танюшка и (097)900-999-0 - Диспетчер МотоХелп
Дата регистрации : 2008-03-06
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
Хочешь купить? В привате.Mike_1 пишет:Мотор от КТМ за $650 ???? я в шоке... дай ссылку
DrMargin- Количество сообщений : 1197
Географическое положение : UA, Краматорськ
Байк : Zongshen ZS200GS
Тел. : 0660088879
Дата регистрации : 2012-03-13
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
я стараюсь быть "не как все".DrMargin пишет:
Однако же ты делаешь красивый обвес как у спорта, а едет зонг не как спорт... увы.
Megatokar- Количество сообщений : 749
Возраст : 36
Географическое положение : Мариуполь
Байк : Zongshen ZS 200 GS
Тел. : 0985836138
Дата регистрации : 2012-06-06
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
У нас в городе Зонг такая редкость... что в любом обвесе - не как всеMegatokar пишет:
я стараюсь быть "не как все".
DrMargin- Количество сообщений : 1197
Географическое положение : UA, Краматорськ
Байк : Zongshen ZS200GS
Тел. : 0660088879
Дата регистрации : 2012-03-13
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
а у нас усеяно ими!DrMargin пишет:
У нас в городе Зонг такая редкость... что в любом обвесе - не как все
Serega- Количество сообщений : 215
Возраст : 40
Географическое положение : Мариуполь
Байк : Zongshen ZS200GS
Дата регистрации : 2012-05-24
Re: Тюнинг Зонгшен ZS 200 GS
...у металлургов зарпалаты большие...Serega пишет: а у нас усеяно ими!
DrMargin- Количество сообщений : 1197
Географическое положение : UA, Краматорськ
Байк : Zongshen ZS200GS
Тел. : 0660088879
Дата регистрации : 2012-03-13
Страница 31 из 32 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32
Похожие темы
» Пластик, кофры, стайлинг, внешние приспособы
» Тюнинг зажигания на Zongshen zs200gs
» Тюнинг Zongshen LZX 200
» VENOM 200: супер тюнинг
» Люблю зимними вечерами по-рукоблудить
» Тюнинг зажигания на Zongshen zs200gs
» Тюнинг Zongshen LZX 200
» VENOM 200: супер тюнинг
» Люблю зимними вечерами по-рукоблудить
Страница 31 из 32
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения
|
|
Вс 25 Июн 2023 - 22:41 автор александр 43
» Кофры и Всякие дополнения на Zongshen LZX 125-4B
Ср 31 Май 2023 - 19:51 автор Сергей Малиновский
» Зап.части Zongshen 250-5
Пн 8 Май 2023 - 22:41 автор Сергей Малиновский
» Не работает на холостом ходу
Пт 24 Фев 2023 - 12:21 автор kabardin_ruslan
» Второе хобби.
Ср 22 Фев 2023 - 12:24 автор Генадій
» Обод 17"
Вс 19 Фев 2023 - 10:47 автор Derek
» Хочу мотоцикл
Чт 26 Янв 2023 - 16:14 автор Сергей Малиновский
» Это ВСЕ?!!!
Вс 25 Сен 2022 - 23:19 автор Сергей Малиновский
» После покупки не заводится со стартера.
Ср 17 Авг 2022 - 12:02 автор Silwer