Последние темы
Social bookmarking
Поместите адрес форума ZongShen групп на вашем сайте социальных закладок (social bookmarking)Нестандартна оснастка і гаражне обладнання
Участников: 4
Страница 1 из 1
Нестандартна оснастка і гаражне обладнання
Превед всім.
За два попередніх місяця на форумі рексоводів появилось аж одне повідомлення
Попоробую трохи порушити тишину...
Як я вже писав раніше, в кінці минулого сезону я благополучно спалив зчеплення і сяк-так докатав сезон на ньому. В планах було довгими зимовими вечорами приходити в гараж і неспішно колупатися в кишках Рекса, лікуючи бойові пошкодження. Та перш ніж почати, прийшла думка. І я почав її думати... Думка була така: а непогано би зварганити якийсь стапель або підйомник, щоб підняти мот на рівень пояса і не стояти раком чи лазити на колінах при його обслуговуванні чи ремонті. Обсмоктавши цю думку з усіх боків, зваживши всі "за" і "проти" різник конструкцій, вирішив, що будую щось подібне на козловий підйомний кран, щоб вивішати мот на шнурку через систему роликів. Передпроектної підготовки, ескізних проектів і системи конструкторської документації з детальними кресленнями не робив, а пішов по металобазах, пунктах прийому металобрухту і блошиних ринках шукати необхідні матеріали. Коли знайшов, то порізав, поварив, змонтував і зібрав докупи нєкую збірно-розбірну конструкцію. Тут якраз і зима закінчилась.
От як вона виглядає в розібраному вигляді:
Якщо ті всі желізяки і шнурки скласти у потрібній послідовності, то отримаємо такий підйомний кран:
Весна також добігала кінця ... Починаємо те, для чого все затівалось - використання підйомника для обслуговування мотоцикла. Заводимо мотна естакаду під рамку:
Виконуємо такелажні роботи:
Крутимо ручку, троси напрягаються і мот потихеньку повзе вверх. Фіксуємо тросом мот в підвішаному стані. Сідаємо на зелений стільчик і маємо зручний доступ для обслуговування і профілактики нижньої частини мотоцикла:
На фото передок потягнуло до низу, бо він важчий, але для тої роботи, що я робив, так було навіть зручніше. Потім я добився більш-менш рівного положення.
От таку приблуду я зварганив. Вона дозволила мені відмити днище мотоцикла від трьохрічного шару бруду (цепна змазка вперемішку з грунтом), поміняти фрикційні диски в зчепленні і передню зірочку, яка вже мала видимі сліди зносу, економно помити і змастити ланцюг...
Отака хєрня, малята. А що ви цікавого і нестандартного придумали в процесі своєї мотожизні? Діліться здобутками. Он Gvinpin миє цепку на деревах і використовує яєчні лотки. А в кого ще які лайфхаки?
За два попередніх місяця на форумі рексоводів появилось аж одне повідомлення
Попоробую трохи порушити тишину...
Як я вже писав раніше, в кінці минулого сезону я благополучно спалив зчеплення і сяк-так докатав сезон на ньому. В планах було довгими зимовими вечорами приходити в гараж і неспішно колупатися в кишках Рекса, лікуючи бойові пошкодження. Та перш ніж почати, прийшла думка. І я почав її думати... Думка була така: а непогано би зварганити якийсь стапель або підйомник, щоб підняти мот на рівень пояса і не стояти раком чи лазити на колінах при його обслуговуванні чи ремонті. Обсмоктавши цю думку з усіх боків, зваживши всі "за" і "проти" різник конструкцій, вирішив, що будую щось подібне на козловий підйомний кран, щоб вивішати мот на шнурку через систему роликів. Передпроектної підготовки, ескізних проектів і системи конструкторської документації з детальними кресленнями не робив, а пішов по металобазах, пунктах прийому металобрухту і блошиних ринках шукати необхідні матеріали. Коли знайшов, то порізав, поварив, змонтував і зібрав докупи нєкую збірно-розбірну конструкцію. Тут якраз і зима закінчилась.
От як вона виглядає в розібраному вигляді:
Якщо ті всі желізяки і шнурки скласти у потрібній послідовності, то отримаємо такий підйомний кран:
Весна також добігала кінця ... Починаємо те, для чого все затівалось - використання підйомника для обслуговування мотоцикла. Заводимо мот
Виконуємо такелажні роботи:
Крутимо ручку, троси напрягаються і мот потихеньку повзе вверх. Фіксуємо тросом мот в підвішаному стані. Сідаємо на зелений стільчик і маємо зручний доступ для обслуговування і профілактики нижньої частини мотоцикла:
На фото передок потягнуло до низу, бо він важчий, але для тої роботи, що я робив, так було навіть зручніше. Потім я добився більш-менш рівного положення.
От таку приблуду я зварганив. Вона дозволила мені відмити днище мотоцикла від трьохрічного шару бруду (цепна змазка вперемішку з грунтом), поміняти фрикційні диски в зчепленні і передню зірочку, яка вже мала видимі сліди зносу, економно помити і змастити ланцюг...
Отака хєрня, малята. А що ви цікавого і нестандартного придумали в процесі своєї мотожизні? Діліться здобутками. Он Gvinpin миє цепку на деревах і використовує яєчні лотки. А в кого ще які лайфхаки?
rum1- Количество сообщений : 81
Возраст : 60
Географическое положение : Львів
Байк : Zongshen ZS 250GY-3(RX-3)
Дата регистрации : 2014-08-07
Re: Нестандартна оснастка і гаражне обладнання
Будешь в гайку упираться и мотоцил летать будет, как его по сторонам не растягивай. Сделал бы лавку и пандус - закатил и ковыряйся. Делать это приходится нечасто - можно раз в год позвать кого то в помощь.
dochina- Количество сообщений : 6092
Географическое положение : Харьков
Байк : Zongshen ZS200GY-3, Honda NX650 Dominator
Тел. : 0968618808 Дмитрий
Дата регистрации : 2009-10-26
Re: Нестандартна оснастка і гаражне обладнання
Я десь приблизно так само піднімаю, перекидаю стяжні ремні для фіксації грузу через перемичку в гаражі, один ремінь за рульову колонку, другий за хвіст і вйо до гури...
nevair- Количество сообщений : 71
Возраст : 42
Географическое положение : Львов
Байк : ZONGSHEN RX3 ZS250GY-3
Тел. : 0679472601
Дата регистрации : 2015-09-02
Re: Нестандартна оснастка і гаражне обладнання
Да, єсть такий момент. Але я дотягував болт кріплення передньої зірки вже на землі, коли колеса мали контакт з поверхнею, та й і то приходилоь шукати помічника, щоб натиснув ногою лапку заднього тормоза, бо інакше колесо прокручувалось і болт не вдавалось нормально затягнутиdochina пишет:Будешь в гайку упираться и мотоцил летать будет
Обдумував і такий варіант, але забракував: по перше - лавка (стапель) і пандус для виїзду на неї займають over дофіга місця в гаражі, поки ними не користуєшся. А мою хрєновину розібрав, порозсовував по кутках, довгі прямі деталі кинув під ноги і ходиш по них, нічого не заважає. По друге - конструкція набагато металоємкіша, ніж моя рамка, а значить і дорожча по собівартості. По третє - якщо треба вивішати колеса, щоб вони вільно обертались, то така констукція не підходить, або треба ще до неї ізловчитися застосувати підкат. По четверте - може воно і зручно на дворі, але коли йде дощ і треба працювати всередині гаража, то лавка і пандус просто не поміщаються.dochina пишет:Сделал бы лавку и пандус
Так, це практисно ідеальна конструкція. Місця не займає, оснастка мінімальна, а вантажопідйомність висока. Рекомендую всім, хто знаходиться на етапі побудови гаража, передбачити потужну поперечну балку, через яку можна і мотор з-під капота на машині витягти і мот піднятиnevair пишет:... перекидаю стяжні ремні ... через перемичку в гаражі...
rum1- Количество сообщений : 81
Возраст : 60
Географическое положение : Львів
Байк : Zongshen ZS 250GY-3(RX-3)
Дата регистрации : 2014-08-07
Re: Нестандартна оснастка і гаражне обладнання
Интересная конструкция, но как по мне практически не нужная.
Сергей Малиновский- Количество сообщений : 3317
Возраст : 56
Географическое положение : Павлоград Днепропетровская обл.
Байк : Zongshen ZS 250-5 Cruiser
Тел. : +380 50 565 93 79
Дата регистрации : 2012-08-23
Re: Нестандартна оснастка і гаражне обладнання
O! Мосье знает толк в извращениях!DerDemian пишет:Не зжнаю навіть що сказати Виглядає десь так
Над подібним використанням свого винаходу не задумувався , но ход ваших мислєй мнє нравится
rum1- Количество сообщений : 81
Возраст : 60
Географическое положение : Львів
Байк : Zongshen ZS 250GY-3(RX-3)
Дата регистрации : 2014-08-07
nevair- Количество сообщений : 71
Возраст : 42
Географическое положение : Львов
Байк : ZONGSHEN RX3 ZS250GY-3
Тел. : 0679472601
Дата регистрации : 2015-09-02
Re: Нестандартна оснастка і гаражне обладнання
А що будеш збирати?
rum1- Количество сообщений : 81
Возраст : 60
Географическое положение : Львів
Байк : Zongshen ZS 250GY-3(RX-3)
Дата регистрации : 2014-08-07
Re: Нестандартна оснастка і гаражне обладнання
Geon X Road 250 . Дали йому прикурити, двіжок дав клина і я вирішив перебрати мот повністю .
nevair- Количество сообщений : 71
Возраст : 42
Географическое положение : Львов
Байк : ZONGSHEN RX3 ZS250GY-3
Тел. : 0679472601
Дата регистрации : 2015-09-02
Страница 1 из 1
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения
|
|
Вс 25 Июн 2023 - 22:41 автор александр 43
» Кофры и Всякие дополнения на Zongshen LZX 125-4B
Ср 31 Май 2023 - 19:51 автор Сергей Малиновский
» Зап.части Zongshen 250-5
Пн 8 Май 2023 - 22:41 автор Сергей Малиновский
» Не работает на холостом ходу
Пт 24 Фев 2023 - 12:21 автор kabardin_ruslan
» Второе хобби.
Ср 22 Фев 2023 - 12:24 автор Генадій
» Обод 17"
Вс 19 Фев 2023 - 10:47 автор Derek
» Хочу мотоцикл
Чт 26 Янв 2023 - 16:14 автор Сергей Малиновский
» Это ВСЕ?!!!
Вс 25 Сен 2022 - 23:19 автор Сергей Малиновский
» После покупки не заводится со стартера.
Ср 17 Авг 2022 - 12:02 автор Silwer