Последние темы
Social bookmarking
Поместите адрес форума ZongShen групп на вашем сайте социальных закладок (social bookmarking)Міліон запитань по Zongshen ZS125 Cyclone
+5
Andriy_Nik
Valery
Mark
Antinaz
DerDemian
Участников: 9
Страница 3 из 3
Страница 3 из 3 • 1, 2, 3
Re: Міліон запитань по Zongshen ZS125 Cyclone
А маслонасос цепью приводится? На 200 цепь маслонасоса бывает трёт, но она справа. А слева маховик генератора, может там что цепляет. Определись откуда звук.
Dimen- Количество сообщений : 1170
Возраст : 41
Географическое положение : Кировоградская обл.
Байк : Zongshen zs125-32
Тел. : 097721855ч
Дата регистрации : 2009-07-19
Re: Міліон запитань по Zongshen ZS125 Cyclone
а яким чином визначитися??? маслонасос ланцьогуом , як і в 200-ки (двигуни ідентичні). А для того щоб добратися до генератора, масло зливати треба ж?? Бо впринципі на маховик більше схоже, наче щось велике треться об мале.
DerDemian- Модератор
- Количество сообщений : 897
Географическое положение : Київ - Ніжин
Байк : Zongshen zs125-4 Cyclone
Тел. : 097-9999-165
Дата регистрации : 2011-12-30
Re: Міліон запитань по Zongshen ZS125 Cyclone
Если положить мот на бок то можна и не сливать. Аккумулятор только сними перед тем как ложить будешь, ну и в бак заглянь, чтоб не полный был.
Dimen- Количество сообщений : 1170
Возраст : 41
Географическое положение : Кировоградская обл.
Байк : Zongshen zs125-32
Тел. : 097721855ч
Дата регистрации : 2009-07-19
Re: Міліон запитань по Zongshen ZS125 Cyclone
ХЗ. По видео не сильно поймешь откуда звук. Может для начала посмотреть стартер. Нормально ли втягивающее срабатывает и нет ли износа подшипника стартера?
Сними крышку левую, ту, что звезду закрывает. Глянь, все ли там на месте.
Сними крышку левую, ту, что звезду закрывает. Глянь, все ли там на месте.
o2k- Количество сообщений : 213
Возраст : 42
Географическое положение : Украина, г. Донецк
Байк : 2-х колес на данный момент нет
Тел. : (099) 043 56 66
Дата регистрации : 2008-05-02
Re: Міліон запитань по Zongshen ZS125 Cyclone
ну по переше з зіркою і все що закришкою все норм (тільки вчора ланцюг мазав і задивлявся під ту кришку), ну а по друге, воно ж на нейтралці гуде, коли зірка не крутиться. Але за варіант з стартером дякую. Покіщо збиратиму діагноз до купи, а на вихідних вже буду мучати мого "маленького"
DerDemian- Модератор
- Количество сообщений : 897
Географическое положение : Київ - Ніжин
Байк : Zongshen zs125-4 Cyclone
Тел. : 097-9999-165
Дата регистрации : 2011-12-30
Re: Міліон запитань по Zongshen ZS125 Cyclone
мда... , зі звуком все цікаво вийшло...
спочатку за відсутності стетоскопа намагався спіймати звук за допомогою "дідусевого" метода, палкою (прикладаючи до вуха і двигуна), але особливих результатів не дало. І Хвала Всесвіту, за відсутності прокладки (не встигав замовити в інтернет-магазині) розбірка двигуна (я такій що розібрав би повністю покі звук не знайду ) відкладалася на певний час. Але потім, дякуючи Мамі, знайшовся старенький стетосков від тонометра, і звук був "заловлений", при тому що зовсім і в іншому місці і іншого характеру. Як виявилося звук "тертя" створювали кришка зірки і декоративна кришка головки циліндра. При том що всі болти зажаті в нормі (перепровірено).
Так думаю що після притерання двигуна після обкатки, його робота стала трошкі шумнішою. А дані кришки, як рупор і резонатор, існуючий звук двигуна (як мені здалося кришка голови - тертя поршня(кілець) по циліндру, а кришка зірки хз що) трохі викривляючи мега підсилють. Що було підтверджено натисканням руки на дані деталі (звук пропадав).
І скажу , придбайте собі стетоскоп, в кого ще немає, і прослухайте роботу всіх вузлів працюючого двигуна, покі все в нормі (щоб потім можна було порівнювати, якщо щось зміниться). Доречі дуже захоплюючий процес, чутно роботу кожної детальки, принаймні навіть просто цікаво
спочатку за відсутності стетоскопа намагався спіймати звук за допомогою "дідусевого" метода, палкою (прикладаючи до вуха і двигуна), але особливих результатів не дало. І Хвала Всесвіту, за відсутності прокладки (не встигав замовити в інтернет-магазині) розбірка двигуна (я такій що розібрав би повністю покі звук не знайду ) відкладалася на певний час. Але потім, дякуючи Мамі, знайшовся старенький стетосков від тонометра, і звук був "заловлений", при тому що зовсім і в іншому місці і іншого характеру. Як виявилося звук "тертя" створювали кришка зірки і декоративна кришка головки циліндра. При том що всі болти зажаті в нормі (перепровірено).
Так думаю що після притерання двигуна після обкатки, його робота стала трошкі шумнішою. А дані кришки, як рупор і резонатор, існуючий звук двигуна (як мені здалося кришка голови - тертя поршня(кілець) по циліндру, а кришка зірки хз що) трохі викривляючи мега підсилють. Що було підтверджено натисканням руки на дані деталі (звук пропадав).
І скажу , придбайте собі стетоскоп, в кого ще немає, і прослухайте роботу всіх вузлів працюючого двигуна, покі все в нормі (щоб потім можна було порівнювати, якщо щось зміниться). Доречі дуже захоплюючий процес, чутно роботу кожної детальки, принаймні навіть просто цікаво
DerDemian- Модератор
- Количество сообщений : 897
Географическое положение : Київ - Ніжин
Байк : Zongshen zs125-4 Cyclone
Тел. : 097-9999-165
Дата регистрации : 2011-12-30
Re: Міліон запитань по Zongshen ZS125 Cyclone
народ, підскажіть будьласка, раніше їздив при більш прохолодній погоді в се було норм (картер до 70 градусів тільки грівся) сцепу вижимав двума пальцями до упора до пальців(решти двух), і норм передачі перемикалися.
А тепер "трохі" потеплішало і після прогріву картера до 80-90 градусів , якщо вижимати сцепу до пальців то не перемикаються, приходиться всіма 4-ма вижимати до упора ручки. Коли охолоджується трохі все вертається до початкового стану)))
Якщо не складно поясніть з чим це пов"язано???
І ще після того як добре розігріється мотор (до тих же 80-90) падає холостий, приходиться накручувати гвинт холостого. Так і має бути, чи трохи суміш змінити (збіднити чи збагатити) ???
А тепер "трохі" потеплішало і після прогріву картера до 80-90 градусів , якщо вижимати сцепу до пальців то не перемикаються, приходиться всіма 4-ма вижимати до упора ручки. Коли охолоджується трохі все вертається до початкового стану)))
Якщо не складно поясніть з чим це пов"язано???
І ще після того як добре розігріється мотор (до тих же 80-90) падає холостий, приходиться накручувати гвинт холостого. Так і має бути, чи трохи суміш змінити (збіднити чи збагатити) ???
DerDemian- Модератор
- Количество сообщений : 897
Географическое положение : Київ - Ніжин
Байк : Zongshen zs125-4 Cyclone
Тел. : 097-9999-165
Дата регистрации : 2011-12-30
Re: Міліон запитань по Zongshen ZS125 Cyclone
Якщо не складно поясніть з чим це пов"язано???
сам же написал, с нагревом
Так і має бути, чи трохи суміш змінити (збіднити чи збагатити) ???
в жару этот карбюратор начинает довольно сильно богатить на холостых, если глохнет немного накрути ХХ
Alex_K- Количество сообщений : 160
Географическое положение : Киев
Байк : Zongshen zs125-50
Тел. : 093-686-25-25
Дата регистрации : 2012-01-03
Re: Міліон запитань по Zongshen ZS125 Cyclone
ну мене сам процес цікавить, шо з жарою я розумію)) від чого саме, де які зазори чи хз що, ще змінюються?
про суміш дякую)) але один момент, накручувати просто холостий, коли неправильна суміш хіба доречно? просто суміш здається треба збіднити.... чи як???
про суміш дякую)) але один момент, накручувати просто холостий, коли неправильна суміш хіба доречно? просто суміш здається треба збіднити.... чи як???
DerDemian- Модератор
- Количество сообщений : 897
Географическое положение : Київ - Ніжин
Байк : Zongshen zs125-4 Cyclone
Тел. : 097-9999-165
Дата регистрации : 2011-12-30
Re: Міліон запитань по Zongshen ZS125 Cyclone
то ще треба дивитися по нагару свічки....ато як накрутиш!...
Antinaz- Количество сообщений : 1213
Возраст : 41
Географическое положение : г.Лозовая, Харьковская область
Байк : Zongshen ZS125-30 (круизёр)
Тел. : 099 00шість3505.. 063476358шість
В случае ДТП, свяжитесь по тел. : Владимир
Дата регистрации : 2009-11-14
Re: Міліон запитань по Zongshen ZS125 Cyclone
На совкоциклах рекомендовалось в холодную пору иглу на одно деление поднимать ну и в тёплое соответственно опускать. Но лично я особых проблем невижу. Есть конечно разница в жару и холод, но несущественная.
Dimen- Количество сообщений : 1170
Возраст : 41
Географическое положение : Кировоградская обл.
Байк : Zongshen zs125-32
Тел. : 097721855ч
Дата регистрации : 2009-07-19
Re: Міліон запитань по Zongshen ZS125 Cyclone
Що до "На совкоциклах рекомендовалось в холодную пору иглу на одно деление поднимать ну и в тёплое соответственно опускать. Но лично я особых проблем невижу. Есть конечно разница в жару и холод, но несущественная."
Просто в мене сильно пичинає тупити і холостий падає, просто глохне якщо з повишених перемикатися на понижені передачі. І накручування ХХ допомагають. Але ж це не вихід ХХ накручувати, це тільки кількість палива змінює а не якість, а створюється голодання. Да і нагар з"явився у вихлопній, до жари не було. Ну це я зрозумів, покручу ))))
а от поясність чому швидкостя починають недовмикатися, саму фізику процесу)))) Масло 10В40, і до 40 градусів ще не було в нас, 30 максимум.
Просто в мене сильно пичинає тупити і холостий падає, просто глохне якщо з повишених перемикатися на понижені передачі. І накручування ХХ допомагають. Але ж це не вихід ХХ накручувати, це тільки кількість палива змінює а не якість, а створюється голодання. Да і нагар з"явився у вихлопній, до жари не було. Ну це я зрозумів, покручу ))))
а от поясність чому швидкостя починають недовмикатися, саму фізику процесу)))) Масло 10В40, і до 40 градусів ще не було в нас, 30 максимум.
DerDemian- Модератор
- Количество сообщений : 897
Географическое положение : Київ - Ніжин
Байк : Zongshen zs125-4 Cyclone
Тел. : 097-9999-165
Дата регистрации : 2011-12-30
Страница 3 из 3 • 1, 2, 3
Страница 3 из 3
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения
|
|
Вс 25 Июн 2023 - 22:41 автор александр 43
» Кофры и Всякие дополнения на Zongshen LZX 125-4B
Ср 31 Май 2023 - 19:51 автор Сергей Малиновский
» Зап.части Zongshen 250-5
Пн 8 Май 2023 - 22:41 автор Сергей Малиновский
» Не работает на холостом ходу
Пт 24 Фев 2023 - 12:21 автор kabardin_ruslan
» Второе хобби.
Ср 22 Фев 2023 - 12:24 автор Генадій
» Обод 17"
Вс 19 Фев 2023 - 10:47 автор Derek
» Хочу мотоцикл
Чт 26 Янв 2023 - 16:14 автор Сергей Малиновский
» Это ВСЕ?!!!
Вс 25 Сен 2022 - 23:19 автор Сергей Малиновский
» После покупки не заводится со стартера.
Ср 17 Авг 2022 - 12:02 автор Silwer